Direktlänk till inlägg 31 juli 2008

Mätt och belåten

Av Ida Lundin - 31 juli 2008 18:19


Är riktigt mätt nu efter middagen som idag blev:

Ungsstekt laxfile, potatis, babymorötter och melon!

Jävligt gott! :)


Sitter och äter godis nu, vart jättesugen så jag for på affären och handlade lite - tur affären är nära tillhands :P


Har hunnit fixa lite grejer idag.

Fixade nytt i sängen, hängt massa tvätt, vikt dubbelt så mycket tvätt, plocka ur den där jäkla diskmaskinen.

Nu är jag trött som tusan så jag ska lägga mig på soffan och mysa lite med gubben.

Är så andfådd för ingenting och svettas ju som om man vore i klimakterie ungefär så nu vet jag hur ni gammkärringar känner er :P hehe!


Hejdå.

Kram!

 
 
Ingen bild

Jenny

31 juli 2008 21:08

Förstår att de e varmt nu för dig, sedan då man har en bebis därinne så gör ju inte värmen de så mkt bättre..Du får bada hela dagarna så du slipper svettas *ler*

Men snart e bebis ute & då e de värt mödan :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundin - 1 mars 2009 17:26

  Jag har införskaffat mig en ny blogg :) Så följ mig på :http://juliasmammaida.blogg.se     Kram! ...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 23:37

  Som jag skrev förut så fyller min goa sambo år, hoppas han är nöjd med dagen och alla sina fina paket! På Måndag ska vi åka in till stan så han för shoppa massa fina kläder för sina presentkort han fick på Loftet och Dressman! På tal om var han fic...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 13:35

  Grattis till min goa sambo som fyller 23 år idag ! :) Vi älskar dig <3 ...

Av Ida Lundin - 27 februari 2009 23:19

  Ja då var vi här igen då .. En ny kommentar:   men allvarligt är det bra rutin att käka 23 på kvällen? Och i bland drar ni på na pyjamas och åker iväg på kvällen....ni verkar bara så omogen,eller du Ida iallafall. av anna den 27 februari 2009 kl 0...

Av Ida Lundin - 26 februari 2009 23:40

    Måste bara skriva en sak ... Att den person som lämnade denna kommentar:   ...vilka bra rutiner ni verkar lära er dotter-NOT. av OKEJ.... den 26 februari 2009 kl 17:14   Vad är mening med denna? Är det så roligt att lämna anonyma kommerntarer och...

Ovido - Quiz & Flashcards