Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Ida Lundin - 4 juli 2008 19:35


Har bytt nytt i sängen och tvättat ännu mera! Nu är det nog för idag :)


Då gubben kom hem så åkte vi på affären och köpte vanlij/choklad GLASS och GODIS :D

Är det helg så är det ;)


Sen åt vi hamburgare till middag, de var skapligt gott det med!


Får pröva äta ite nyttigare imorgon istället , om vi kan :D


Gubben håller på fixa lillebrors data även fast jag ser att ögonen går i kors på honom.

Han började 03.30 ungefär och slutade 16.00 - KUL !

Nu ska jag pussa lite på honom, hihi!


Kram kram <3

Av Ida Lundin - 4 juli 2008 17:20


Min och gubbens första helg tillsammans på evigheter utan att jag ska jobba! Så det ska bli en himla lugn och skön helg kan jag lova!

En massa mys och soooova ut :D


Då jag vaknade idag klev jag upp och slängde i en tvättmaskin de första jag gjorde.. Okej - så har jag aldrig börjat dagen förut :P

Sen slängde jag mig i duschen och gud så skönt - där kan man stå i evigheter faktiskt :D


Sen ringde Jessica och frågade ifall jag ville följa med till stan en sväng och kolla på lite grejer och sen FIKA ! Vem tackar nej till fika? Inte en gravid Ida iaf :D Det vart riktigt gott!

Prinsessan levde om som bara den under hela tiden, börjar göra rejält ont när hon får in sina kickar nu!


När jag kom hem fixade jag in en till tvättmaskin och sen hängde jag tvätten ute idag - luktar hemskt gott då tycker jag :)


Sen vart jag ju hungrig, så ajg smälld ei mig det jag sparade från middagen igår och det var GOTT! Sen tillkom det även en massa melon, som konstgit nog alltig går ner i min mage . Jag älskar melon !


För en stund sen kom gubben hem, äntligen :D


Nee nu ska jag vara social och inte sitta här :P
Hejåhå!
Kram kram !


Ovido - Quiz & Flashcards