Alla inlägg den 5 juli 2008

Av Ida Lundin - 5 juli 2008 16:50


Idag är det ännu mera godis - bra med lördagar! :D


Har haft en helt lugn och skön dag idag, sov ut och jag fick sova ganska så bra inatt (SKÖNT!) vart en god frukost och sen orkade vi fasiken inte göra lunch så vi värmde en varsin matlåda men det vart liksförbannat lika gott! :)


Jag och gubben har spelat lite mot varann på internet, han vann mestdels och jag 1 gång :D haha!

Jaja, nog om det..


Runar ligger här bredvid mig nu och myser, han älskar att följa med mig.

Vet inte om det är för att jag är hemma mest?! Men han blir hur glad som helst  då han hör att Tobbe kommer in genom dörren - våra katter är som hundar! Mest lycklig över att pappa är hemma är nog Ragnar, det är pappas pojke de :)

Fast lyckligast är ändå JAG och PRINSESSAN!

När jag blir glad av att se Tobias eller nå så hoppar denna jänt till ett skutt i magen, hon känner nog hur lycklig pappa gör mamma!

Just de ja, Runar och jag har haft vårat speciella mys = Vi mumsar i oss en massa melon, har aldrig varit med om en kisse som älskar melon så hemskt mycket! :)


Vi skulle gå och handla lite grönsaker, chips och så på affären idag men vi stannade och pratade med grannen en stund..

Han och gubben min pratade på och sen kom grannens son på cykeln..

Lillpojken på cykeln ville självklart att pappa sin skulle cykla med honom så han stod ett tag och väntade .. Tillslut så helt pang poff så stöp han i backen.. Ställde sig upp och sa "Pappa, det här är en skitcykel!!"

Pappa log ganska rejält och sa "Ja, men vi tar och kastar bort den där då?"

"Men pappa, det kan vi inte göra - jag har ju fått en ny flagga bak på cykeln idag" .... Helt plötsligt var cykeln ganska så bra ändå :D


Sen började grannen fråga när det var dags för bebis att komma då...

Så Tobias svarade "Nästa månad... Oooofan, det är ju (bara) en månad kvar"

Grannen skrattade rejält och såg ganska chockad ut .. Precis som om vi helt hade glömt bort att bebis faktiskt kommer i Augusti...  :D


Nu är det hemskt nära och jag börjar få lite smått panik, i Augusti kommer ju våran prinsessa !! Längtar otroligt mycket men är som sagt ganska nervös :D Vi ska ju bli mamma och pappa!!


Nee nu ska jag vila lite innan vi ska hämta upp Andreas ..

Ska till Andreas, Johanna och Viggo för att kolla på någon film :)


Kram kram <3


Ovido - Quiz & Flashcards