Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Ida Lundin - 2 juli 2008 20:11


Huset är helt renstädat, skinande rent!

Diskmaskinen går för fullt och här sitter jag och mår gott!


Middagen vart riktigt lyckad, prövade en ny sås idag "Örtsås" God som fasiken :)

Efter middagen GICK vi till affären och handlade!

När vi kom hem så gjorde jag iordning en äppelpaj och kaffe.

Hasse , Marie och Veronica + Skorpan kom och visade upp nygoffen!

Hoppas att den går bra och håller ihop :D


Prinsessan vart himla glad över äppelpajen som levde om som bara den medans jag åt :) Hon gillar gosaker redan NU :D


Sitter och funderar ut vad det blir för kvällsfika, haha. Sånt måste man planera för då blir det tusen ggr godare att fika :D Då sitter jag och längtar efter fikat och blir riktigt nöjd! :)


Nu ska jag vara lite social med gubben, myyyyys är vad han behöver OCH jag :D Ska slänga mig över honom nu så nattinatti!

Kram <3

Av Ida Lundin - 2 juli 2008 13:23


Sov betydligt mycket bättre inatt , kanske beror på att jag öppnade dörren till sovrummet och då jag vaknade för de regelbundna toalettbesöken så ser jag... Alla 3 katter ligger i sängen med mig, de vill ju ha mys såklart :)

Så innan jag klev upp vaknade jag av att Runar låg med sin näsa emot min, gomissen våran! :)


Nu såg jag reklam på TV:n för filmen "Alvin och gänget" Den borde ni se, för den var supergullig! Såg den förra helgen! :)


Har precis ätit lite sen lunch, sparade lite lax sen igår och mums vad gott det var idag!

Nu väntar jag bara på att gubben ska komma hem - han har cyklat på jobbet idag! Han är bra duktig han!


Ikväll blir det kycklingfilé och något gott till det, har inte bestämt oss riktigt än . Men det blir nog bra det med! :)

Ska iaf ta en kopp TE nu, lite avslappnande och gottigottigott!


Just de ja, våran dotter har levt om hela natten!! Fattar inte hur hon klarar av att vara vaken så här mycket? haha! Ser ganska roligt ut på magen nu, kan tänka mig att det är bra trångt i hennes "lägenhet" nu :P

Kanske dags hon tar och betalar lite hyra också som hon inte har gjort på 8 månader! :)

Aja, Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards