Alla inlägg den 27 juli 2008

Av Ida Lundin - 27 juli 2008 22:19


Idag har det varit fullt upp och vi har hunnit med mycket roligt idag :)


Så idag har vi:

Åkt med present åt Örjan.

Satt upp de sista gipsplattorna.

Tvätta SAAB:en.

Gjort i ordning prinsessan´s skötbord och grejer.

Rensat ut alla handdukar.

Städat badrummet.

Klippt gräset.

Badat m. Joel.

Tobbe stapla lite ved m. Hasse.


Sedan kom vi på idéen att bjuda Hasse, Marie, Jessica, Veronica, Christian, Mamma, Jocke, Nathalie, Sebastian och Joel på pizza. (fast Sebastian åt med en kompis istället)

Så vi blåste ner till stan (jag, mamma, nathalie och joel) och köpte 6 familjepizzor!

Då jag ringde och beställde innna så glömde jag nästan säga att det skulle vara familjepizzor så han fick sig en chock då jag sa : "Just ja, det ska vara familjepizzor också!!"

Så han svarade "okej", och lät väldigt chockad . Haha :) Så han log ganska bra då jag betalade och frågade om vi fick 2 klubbor till barnen också :P


Alla var mätta och belåtna och det var gott som fasiken :)

Sedan stannade Joel kvar här medans mamma fick uträtta några ärenden och då passade vi på att packa ner lite bullar och dricka och stack iväg till badstranden. Joel och Tobias badade som bara den och rätt vad det var så vänder jag mig om och kollar på utsikten 2 sekunder och sen kollar jag tillbaka på Joel - då står den gangsterna och PINKAR i vattnet och ser väldigt nöjd ut :D Visst är han för go??!! :D


Undra vad jag ska hitta på nu då?

Har prcis ätit lite pizza till kvällsfika och sen jordgubbar m. grädde!


Ska nog lägga oss nu, gubben ska upp och jobba om några timmar - tyvärr!

Men han kommer ju hem igen iaf - någon gång :P


Kram <3


Ovido - Quiz & Flashcards