Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Ida Lundin - 7 juli 2008 22:07


Våran älskling <3

Av Ida Lundin - 7 juli 2008 21:50


Jag och Runar har haft massa mys !


Han har lärt sig att när man kastar en sån där liten kattleksaksboll (mjuk) så springer han självklart efter den och sen kommer han tillbaka med den och släpper den bredvid mig eller i handen!!

Denna katt är helt otrolig, vad han lär sig fort!

Han verkligen älskar denna "lek" och kan hålla på hur länge som helst!

Fast nu har han somnat här på soffan bredvid mig, helt utslagen!

Kom just på att jag har fortfarande inte lagt ut någon bild på honom, det ska jag strax göra! :) Det är ju våran lilla bebis tills prinsessan kommer ut :D


På tal om våran lilla prinsessa, jag tror helt allvarligt att hon snart kommer ut på höger sida av magen för hon sparkar så jäkla mycket där och det gör fortfarande ONT varje gång!

Idag har det varit lite väl mycket sammandragningar tycker jag, är rädd att hon ska bestämma sig för att komma ut då inte Tobias är hemma ..

Men det lär nog ordna sig, har ju bra många som hemskt gärna skjutsa in mig och vill rymma iväg med våran prinsessa!

(Mormor= Lena & Farmor= Marie) De var dessa två jag främst tänkte på.. Som även kommer göra allt för att få vara med våran lilla tjej eftersoim de längtar tills hon kommer! :)


Mamma fick känna på magen idag eftersom jag tycker att det trycker på så hemskt mycket neråt.. Tänkte ifall hon redan fixerat sig?! Men mamma kände efter och jag fick svaret : Inte än gumman, men det är nog inte långt kvar .. För även hon såg på magen att det var ganska hårda sammandragningar vid några tillfällen!

Nee - kom ut nu gumman! :D Mamma och pappa längtar varje dag och räknar ner nu !!


Nu ska jag göra mig lite fika men lägga ut en bild på våran Runar först :D

Kram kram <3

Av Ida Lundin - 7 juli 2008 19:49


Igår var det verkligen ingen bra dag..

Var ungefär som en gring 3- åring, kände mig hemsk!


Kollade på dokumentären "Mamma vid 16" och vi skyller allt på mina hormoner... Jag grina så jag visste inte vad jag skulle ta mig till!

Tobias slet sig från datan när det var ca 10 min kvar av dokumentären... Han vart ju helt förstörd då han kommer in i vardagsrummet och ser mig storböla! Självklart vet han ju ingen anledning till varför jag bölar heller.. Så ni kan tänka er en bölande Ida ska försöka förklara hur det har gått till på TV och bölar ännu mera för att jag inte får fram nå ord.

Han vart ganska så lättad över att det "bara" var dokumentären :D


Idag har jag inte haft någon ork till något.. Har haft 2-3 dagar nu när allt bara känns skit och jag kan garantera att det är för att jag får sova så lite som jag är på detta humör!

Att inte få sova eller äta gör mig till en elak Ida.. :D

Tycker väldigt synd om gubben som står ut i allt elände!


Åh , kom just på att jag måste skriva GRATTIS till ZANDRA som har fått sin efterlängtade bebis, det vart en FLICKA :D

Grattis grattis grattis , all lyckoönskningar till er :)


Även fast jag är hemma själv ställde jag mig och gjorde middag:

Korvstroganoff, ris och rivna morötter!
Gud så gott det vart och gubben fick hela 3 matlådor och sen sparade jag en tallrik åt honom som han kan äta då han kommer hem inatt någon gång.. Som skulle vara runt 02.00-04.00 - det blir en överraskning :P


Nee nu ska jag äta lite godis och sen göra klart katterna för kvällen :)

Kram kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards