Alla inlägg den 15 juli 2008

Av Ida Lundin - 15 juli 2008 22:14


Är hemskt trött och vill bara sova hela tiden! HUGA!


Har nyss kollat på en film iaf, ganska bra! Drillbit Taylor tro jag den hette :)


Idag har jag fixat undan alla barnkläder och nu är även halva BB - väskan packad.

Har hunnit med att dammsuga också men ska skura imorgon - för "död" idag :)


Vart så himla sugen på sån där pannkaka med fläsk i ugnen idag. Så vi tog och gjorde en sån för första gången här hemma, det vart riktigt gott och mätta som bara den vart vi!

Efter den åt vi lite glass och melon - MUMS!

Tur att man kan svulla lite extra nu medans man fortfarande är gravid!


Nee, nu ska jag ta och göra lite kvällsfika - får se vad det blir för gott ikväll :) Är hungrig men inte sugen på något speciellt :)


Aja, hejåhå!

Kram <3

Av Ida Lundin - 15 juli 2008 14:34


Är riktigt seg idag, gubben har snarkat hela natten tills han for iväg på jobbet. Han åkte och jobbade runt 04.30 idag och då klev jag upp och fikade rostade mackor och oboy sen somnade jag :)


Orkar inte skriva så mkt, ska hoppa i duschen nu.

Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards