Alla inlägg den 23 juli 2008

Av Ida Lundin - 23 juli 2008 19:55


Vi gick en liten promenad ikväll, jag och gubben.

Var riktigt skönt väder och solen skiner fortfarande!


Imorgon ska vi till BM, får se hur det går. Hoppas magen hur vuxit på sig lite mera nu :)

Just nu är jag hur trött som helst, blir jämt det efter en sån här promenad och jag ska nog pröva fika nu och sen lägga mig. Ska ändå vara hos BM kl 9.30 - KUL TID ! :P

Sen ska vi handla, jag och mamma. Hon ska hjälpa mig att bära och så :) Känns så himla konstigt i magen då jag bär grejer nu, precis som om prinsessan ska ploppa ut. En väldigt obehaglig känsla iaf.

Tur mamma kunde följa med :)


Nu ska jag FIIIIKA :D

Kram <3

Av Ida Lundin - 23 juli 2008 00:38


Har inte lagt mig ännu, ingen idé då jag ändå ligger och kollar upp i taket och springer på toa. Då är det bättre jag lägger mig när jag blir trött så gubben får sova han som ska iväg och jobba om någon timme.


Lilla prinsessan lever om som tusan, har så ont i höger sida av magen och revbenen (där hon sparkar). Så fort jag drar ett djupt andetag så känns det så jäkla ömt!

Det är snart ny bebisvecka igen, på Torsdag ska vi till BM igen. Fast denna gång ska mamma följa med. Tobias jobbar och mamma ville hemskt gärna följa med.

Är en ny BM vi ska till denna gång, fast hon heter Annika hon med :) Hoppas hon är lika bra som "min" Annika! :D Är så jäkla nöjd med våran BM så det är hemskt att hon ska ha semester nu när det närmar sig slutet för våran del, men det ska nog gå bra :)

Har träffa alla uppe på BB och de är så mysiga och trevliga, sen känner man en del också - ännu bättre :)


Undra ifall jag ska kolla lite på TV en sväng, finns inte så himla mycket att göra. Inte direkt så man kan ta fram snabeldraken iaf! :P Då tror jag inte gubben blir glad på mig .. :D Fast fika kanske man skulle ha gjort? ;)


Hejåhå!
Kram !

Ovido - Quiz & Flashcards