Alla inlägg den 21 juli 2008

Av Ida Lundin - 21 juli 2008 21:05


Marie ringde och sa att de ville bjuda oss på middag idag, så vi Hasse, Marie och Veronica kom och hämtade upp oss och sedan for vi till Hallstaberget!

Det vart förrätt, varmrätt och efterrätt - så magen klagar inte och det var jädrans så gott! :D Så tack så mycket!


Efter att vi hade kommit hem igen så gick vi bort till affären och köpte grädde och snus, ska göra en kladdkaka imorgon - hihi :D

Sen hälsa vi på mamma en sväng, inga barn hemma och det var ganska tyst och .. skönt .. haha ! Eller Jocke var ju hemma :P


Mamma skrev upp lite önskemål som hon ville vi skulle handla ifrån Sundsvall då vi ska dit på Fredag (gissa om jag längtar) älskar ju att shoppa :D


Ne nu ska vi göra lite kvällsfika och sen lägga oss tro ja, är ganska så trött både jag och gubben!

KRAM <3

Av Ida Lundin - 21 juli 2008 15:56


Förstår inte varför katterna inte tycker att jag ska få sova? Ena står på mig, ena stirrar på mig och andra står och spinner vid örat.

Jag säger som Jessica sa häromdagen K-F !! :D


Var ganska irriterad då jag klev upp med andra ord så jag ställde mig i duschen (skönt) och sen kom jag på att jag var ju jättehungrig :D Så jag åt gårdagens rester, alltså grillat, potatisgratäng och sen skippade jag salladen och åt ananas istället :D Haha!

Vart riktigt mätt på min frukost / lunch!


Är lite roligt då BM sa att "De sista veckorna kommer du ev. kunna känna mindre röresler från bebisen eftersom det blir mindre plats att röra sig på"

- Jo jävlar!

Hon lever ju om MER och MER för varje dag som går och nu gör det riktigt ont då hon sätter igång och sparka och bökar runt! Jädrans unge :)


Snart kommer gubben hem, då ska vi slänga ihop lite makaroner och korv. Han var riktigt sugen på det och varför inte? Det är ju gott och lättgjort :) Passar mig utmärkt!


Håller på tvättar också, alla bebislakarn som mormor har fixat. THANK YOU!

Fattar inte hur vi kan få ihop så mycket tvätt annars heller, tur att jag tycker det är roligt att tvätta :D


Mamma kom förbi idag med ny nässprey åt mig och samarin så nu överlever jag :D


Nu ska jag kolla på TV, Hejdå!

KRAM <3

Ovido - Quiz & Flashcards