Alla inlägg den 25 juli 2008

Av Ida Lundin - 25 juli 2008 23:04


Jag, Tobias och Joel hade en riktig myskväll ikväll.


Han kom på eftermiddagen och då kollade vi på film som vi köpte nere i Sundsvall :)

Efter filmen så åkte vi ner till stan och gick på laxis en sväng.

Joel fick en sån där ballong - en motorcykel (jättefin) och eftersom det var jäkligt mycket folk så fick vi ju stå i kö minst 30-40 minuter så vart Joel väldigt trött av värmen + att han inte hade vilat något under dagen.

Han hade gjort som senast då vi var hos mamma = Låst in sig på toa och lånat mammas smink och kleta överallt :D

Sen svarar han inte när man säger åt han att öppna dören eller något!

Helt underbar pojk alltså :D


Efter ballongköpet så åkte vi på COOP och köpte en Tom & Jerry tidning och kinderägg och han fick en leksak i tidningen som han vart superglad över! :)

När vi kom hem så tittade vi på andra filmen vi köpte och sedan fick Joel mat och ögonen gick i kors på honom. Tog ungefär 2 sekunder efter en puss, kram och godnatt innan han slog igenom ögonen och sov.

Lillbubben var jättetrött!


Var in för en liten stund sen och kollade på honom, han låg tvärs över hela sängen och såg ut att ha det riktigt skönt!

Så jag slängde mig i duschen och nu funderar jag på sängen jag med...

Men jag måste äta lite godis först, vi köpte ju bra mycket nere i Sundsvall :P haha! Aja, ha en trevlig kväll!


Kram <3

Av Ida Lundin - 25 juli 2008 18:10



Åh vad jag har längtat efter denna underbara Fredag :D

Har sovit riktigt gott inatt också, prövade några nya tabletter för min halsbränna och jag fick SOOOOVA :D


Idag har vi hunnit med så himla mycket roligt!

Hämtade ut kaklet idag, så SNYGGT!


Sen åkte vi hem och duschade, (klockan var endast runt 09.45) åt lite och sedan for vi till SUNDSVALL :D Wwwiiiihoooooo!


Idag har det bränts mycket tusanlappar - men satan så kul det är :D


Orkar inte skriva vad vi har handlat för det var verkligen hela bilen proppfull hem idag! Men vi har iaf vari in på:

LIDL.

Barnens Hus.

Babyproffsen.

Rusta.

HM

MAX´s och åt.

ICA MAXI och storhandla.


Kommer inte ihåg allt men det var lite iaf :)

Har fått hem mycket fina grejer så nu är det dags att lillstumpan kommer ut, för nu är allt klart! Skönt!


Nee nu ska jag mysa med Tobias och Joel och sen ska vi åka in till stan en sväng och kolla på laxis :)
Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards