Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Ida Lundin - 8 juli 2008 18:56


Vaknade imorse av att gubben kröp upp bakom mig och semt ner under mitt täcke, vilken buse va :)

Morgonmys är det bästa som finns - tills Kricken ringer och vill skifta :P


Är på lite bättre humör idag, faktiskt :P

Har varit hos mamma en sväng och fikat och haft mys med syskonen!

Gick på affären hon och jag sen, köpte glass och kiwi :D MUMS!

Sen när jag kom hem så kom jag på att .. fan .. Jag skulle ju ha handlat jag med medans jag var på affären. Så jag stack iväg på affären igen och konstigt nog kommer man alltid hem med saker som man tänkte att "nu ska jag inte handla massa skit utan det som är nödvändigt bara" .. Jo visst - vem sitter här med en godispåse nu då?!

Jo JAG :D Fast det kanske är därför jag är på bra humör :D Haha!


Får bli lite sen middag idag, ska äta fiskgratäng och ris hade jag tänkt .. Jag älskar fisk och Tobias hatar det i stort sett.. Så jag passar på medans han är på jobbet då :)


Nästa vecka går Kricken på semester och gubben kör själv på lastbilen .. än så länge iaf.. Så det lär bli ensamma förmiddagar då! Huga!


Måste ta och fixa håret också, göra nå snyggt av det hela :D

Man måste vara snygg till förlossningen :D Eftersom man inte är i något läckert tillstånd så får jag satsa på håret , att det ser bra ut iaf :D haha!


Nu ska jag gå och göra mig lite mat, magen kurrar även fast jag ätit BRA mycket godis!


Kram <3


Ovido - Quiz & Flashcards