Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Ida Lundin - 14 juli 2008 19:53


Hade väldigt svårt för att somna igår så gubbe for och jobbade kl 02.00 så jag fick försöka lösa mina sömnproblem själv :P

Klev upp och fikade lite smörgåsar och varm choklad :D

Det är något som jag tycker är riktigt gott nu för tiden :)


Iaf så har jag varit upp flera ggr i natt, jäkla mage som är i vägen :P och klev väl upp runt 13.00 idag. Då orkade jag inte ligga kvar nå längre.

Steg upp och slängde mig i duschen - sköööönt!


Sen for jag iväg och hämtade Joel så mamma skulle få sköta lite grejer som behövdes.. Joel har en tendens att alltid ska ha uppmärksamhet då hon ska göra något viktigt så han sov lunch här idag med, gubben kom hem och gjorde honom sällskap - mina guldklipmar vilade medans jag och Jessica for på affären och köpte lite grejer och FIKABRÖD :D


Så när vi kom hem väckte vi pojkarna och fikade såklart, fick duscha av Joel för han hade tydligen typ svettas som en tok så hela han var blöt! Tur att han älskar att bada/duscha! :)


Sen åkte vi hemöver till mamma, hon klippte sig idag också - vart jättefint! Ska fixa lite slingor på henne sen bara.

Sen fixade jag Nathalie´s hår, hon ville tona det. Kan tala om att hon vart riktigt snygg i håret och hon vart supernöjd!


Det vart middag hemma hos mamma och det var allt möjligt, bla: Strips, uppstekt potatis, potatissallad, karreé, grillkorv, sallader och gud vet vad! Mums vad gott det var iaf!

Älskar hennes mat - hon är bäst :)


Nu är vi hemma och ni kan väl aldrig gissa vad jag gör ??? Håller på tvätta ännu mera barnkläder idag, är rädd att prinsessan väljer att komma ut precis nu då jag håller på tvätta upp allt :D haha!

Men vi kommer ju inte behöva köpa nå barnkläder på VÄLDIGT länge iaf!

Som jag har tvättat barnkläder - när jag somnar ser jag bara barnkläder :P


Aja, nu finderar jag på ifall vi ska äta lite melon :)

Kram kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards