Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Ida Lundin - 17 juli 2008 21:35

Är jätte jättetrött idag eftersom jag klev upp vid 10 !

Brukar ligga eller somna om till 12- 13.00 någon gång :D


Ska vänta på att tvättmaskinen blir klar så den kan hängas (hatar när man lämnar tvättmaskinen över natten - BLÄ) sen ska jag lägga mig iaf!


Har nyss fikat smörgåsar, ägg, varmchoklad och MELON :D haha!

Så nu är jag riktigt mätt och belåten!


Imorgon är det helg och det innebär .. MYS med gubben :D Hela långa helgen! :D Får se ifall vi hittar på nå speciellt, är som ganska seg nu (pga graviditeten) är ju endast 5 veckor kvar (cirka).

Kommer ihåg när vi berättade att vi väntade barn, känns som igår ungefär! Jädrans vad fort det har gått!

Det syns rejält på magen nu :D


Var in på macken igår och köpte snus åt gubben då säger Gunnel som jobbar där "Väntar du barn?!?!"

Hon är så s*tans nyfiken och skvallerk*rring så jag vart le cirka 1 hundradelssekunden efter hon sagt det där .. Hon väntade med alldeles uppspända ögon (ungefär som tefat såg de ut) tills jag kläckte ur mig "Nee, jag lever fortfarande på JULMATEN - vad tror du?!"

Hon vart tyst direkt och sen sa hon "Jag ser väl att du är gravid, ville bara höra om det var sant"

Då kunde jag inte hålla mig innan jag gick "Men va fan frågar du för ifall du redan tro dig veta allt?!"

Då svarade hon "Ville bara se ifall du erkände"

Men hallo?!?!?! Att man är gravid och i detta fall hade en tröja som det står "bebis" på .... Är inte det svar nog?!?!


Nee nu ska jag hänga tvätten.

Kram!

Av Ida Lundin - 17 juli 2008 14:53


Jessica, Veronica och Christian kom hit och fikade. Drack kaffe, dricka och kladdkaka m. grädde of course! :)


Sen kom mamma och Joel, så de fikade de med och Joel är kvar här nu :)

Vi hann ut och leka lite i solen innan Tobias kom hem, så nu ligger de och vilar. Gubben var helt slut och lillpruppen gnuggade ögonen rejält så de somnade på 2 sekunder båda två!


Så nu ligger Runar här bredvid mig och jag bloggar lite allmänt bara :)


Ikväll blir det fisk till middag, smördegsinbakad! Åh den är så god - får se vad det blir för gott till den :)

Nu ska jag kolla på tv, vart lite spännande på 5:an nu :)
kram!

Av Ida Lundin - 17 juli 2008 11:40


God dag!


Sovit som en kratta inatt, som vanligt!


Har nyss ätit frukost (jag vet att det är sent)

Vart iaf smögåsar med varm choklad och sen kladdkaka m. grädde :D

Man får äta så när man är gravid :P


Iaf så är det ny bebisvecka idag!

Vecka 34+0 - alltså vecka 35 :D

Sista veckorna har gått undan men kan få gå fortare ifall de vill :)

Prinsessan lever om som tusan och visar ingen hänsyn till mamma inte! Skitunge :)


Nu längtar jag tills nästa fredag, då blir det Sundsvall :D

Längtar längtar längtar !!!


Aja, nu ska jag kolla på TV .

Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards