Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Ida Lundin - 1 juli 2008 20:00


Middagen vart skapligt goooood! Mums!


Marie och Jessica kom och kollade på köket och efter det så har jag hunnit med mycket :

Vikt 4 tvättar med kläder!

Hängt en tvätt maskin.

Städat hela toaletten, skinande ren nu!

Nu funderar jag på ifall jag ska baka lite, är lite småsugen på något ..

Men frågan är vad? Äppelpaj kanske? :)


För ett tag sen kom Hasse, Marie och Veronica + Skorpan hit, de försökte hitta någon bil eftersom Marie vill ha en bil så hon ta sig någonstans! (vilket är självklart att man ska kunna göra)

Men det vart ingen bil ikväll iaf, men snart kommer det nog fram en pingla just för Marie :P


Nee nu ska jag göra lite fika, äta lite melon och må gott!

Hoppas jag får sova lite bättre inatt bara, magen är bra ivägen nu och jag superduper längtar efter tills på torsdag då vi får hämta vagnen :D


Kram <3

Av Ida Lundin - 1 juli 2008 14:48


Första dagen på havandeskapen! :)

Känns himla skönt men kommer garanterat bli långtråkigt att vara hemma, fast det finns ju alltid saker att göra, vare sig man vill eller inte!


SItter och kollar på unga mödrar nu, nu vill jag också att våran prinsessa ska komma och att förlossningen är överstökad - få åka hem och ha en massa mys :) Längtan är STOR nu!


Nu ska jag dricka min cappuccino och Dumle "minibites" :D


Snart kommer gubben hem och idag ska vi göra laxfileér i ugn och kokt potatis, MUMS! Med en massa grönsaker så klart och melon :D


Hejåhå!

Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards