Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Ida Lundin - 18 juli 2008 13:35


Äntligen helg !!

Så skönt att få ha gubben hemma lite :)


Klev upp och orkade inte göra någon frukost direkt så jag gjorde mat :P

Vart rödspätta, uppstekt potatis och wockgrönsaker och jädrar vad gott det vart! Är så mätt nu så jag tuppar snart av! Gott, gott gott!


Nu sitter jag i soffan och Runar halvligger på mig, han har börja med att ska vraa så NÄÄÄÄÄRA mig som det går, när vi lägger oss för att sova på kvällarna ligger han bredvid mitt ansikte och vill hemskt gärna kolla på mig. Tro han är rädd att jag ska försvinna, han är så go denna misse!

Innan jag somnar trycker han upp sitt huvud i mitt ansikte för han ÄLSKAR när han får en puss på huvudet!

Visst är han fräsig våran misse? :)


Det blir iaf middag hos mamma idag! LÄNGTAR!

Så när gubben kommit hem drar vi dit!


På tal om gubben så ringde han för en stund sen, han var måttligt less idag.. Han har såna där dagar (nästan varje dag) då det inte bara är han och kricken som kör deras lastbil.

Nu har ju Kricken semester och det har varit några stolpskott som vanligt som kört deras lastbil på kvällarna ibland.. Man märker vilka dagar han inte får köra själv och vilka dagar han har någon som ska köra iväg ett lass på kvällen...

Han kommer hem som ett yrväder och är stortokig!

Tur att han iaf har snusen, annars skulle jag nog bli LITE rädd :D


Nu ska vi duscha, jag och prinsessan :)

Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards