Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Ida Lundin - 16 juli 2008 17:31


Nu är vi mätta och belåtna, lasagnen vart riktigt god!

Vart även några matlådor - Tobias älskar lasagne i matlådorna, oftast brukar han äta lasagne tills de matlådorna tar slut :)


Det står en kladdkaka och väntar på oss också, men vi är så himla mätta så vi måste vänta en stund med den - ska bara vispas lite grädde till :)


Gubben klippte även gräsmattan idag, stiligt som tusan på gården nu!


Nu ska jag jäsa lite i soffan, Kram !

Av Ida Lundin - 16 juli 2008 15:06


Vaknade imorse av att Ronaldo låg och kollade på mig :) Han kan verkligen få på en läskig blick han :D Sen vände jag på mig och där låg Runar och kisade emot mig :D Dessa katter är hemska mot mig på morgonen :)


Klev iaf upp och slängde mig i duschen, skönt skönt! Sen gjorde jag en frukost/lunch :P


Nu har jag nyss kommit hem från affären, Tobias ringde när han var i lastbilen och beskrev att han han endast hade 1 snus kvar...

FAN var de första jag tänkte - han har förmiddag och sover så dåligt då och är grinigare än en 3-åring :D

Så jag skyndade mig som sagt till affären, köpte 2 dosor SNUS och lite mera grejer.

Tänker göra lasagne till middag idag och sen ska det göras en kladdkaka m. grädde tills ikväll :) Det blir SUPER!!


Nu ska jag kolla en sväng på TV:n , och längta tills gubben kommer hem :D

KRam <3

Ovido - Quiz & Flashcards