Direktlänk till inlägg 29 juli 2008

Mamma har dåligt samvete...

Av Ida Lundin - 29 juli 2008 12:55


Imorse åkte jag och Joel in med Runar till veterinären till klockan 10.15 - det var kastrering på listan idag.

Han gillar inte att åka bil alls men eftersom vi tog bort maten igårkväll så kräktes han inte som förra gången iaf.

Det gick bra men han lät osm bara den.

När vi kom in på veterinärstationen så vart han lugn och la sig ner i transportburen.


När det var våran tur så gick vi in och han fick en spruta så han somnade och då sa veterinären "Han kommer ha ögonen öppna fast han sover, så det ser lite läskigt ut" och då säger Joel "Mmm,sova" ännu ett nytt ord :D


Iaf så var allt klart till klockan 11.00 ungefär så då åkte vi hemöver, jag och Joel hann trycka i oss en varsin glass medans lillgubben var så duktig!


Veterinärerna tyckte att han var så fin i formen och skulle passa som utställningsmisse, en riktig champion!

Då blev man lite mallig kan jag lova - våran lilla bebis :)

Han skulle vakna på eftermiddagen sa de, men nu då jag var in till honom så vaknade han till och såg ganska brydd ut, "vart fan är mina kulor?!?!?!" sen somnade han en stund till och klev sedan upp och gick på lådan. Han såg nästan full ut som han ranglade fram så mamma Ida hjälpte honom! :)


Så nu har han fått lite mat och vatten och han var riktigt HUNGRIIIIG :)


Snart kommer gubben hem och då blir det dusch, lunch och 2 sekunders vila och sen BM-besöket.

Skriver mera senare ikväll! :)


Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundin - 1 mars 2009 17:26

  Jag har införskaffat mig en ny blogg :) Så följ mig på :http://juliasmammaida.blogg.se     Kram! ...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 23:37

  Som jag skrev förut så fyller min goa sambo år, hoppas han är nöjd med dagen och alla sina fina paket! På Måndag ska vi åka in till stan så han för shoppa massa fina kläder för sina presentkort han fick på Loftet och Dressman! På tal om var han fic...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 13:35

  Grattis till min goa sambo som fyller 23 år idag ! :) Vi älskar dig <3 ...

Av Ida Lundin - 27 februari 2009 23:19

  Ja då var vi här igen då .. En ny kommentar:   men allvarligt är det bra rutin att käka 23 på kvällen? Och i bland drar ni på na pyjamas och åker iväg på kvällen....ni verkar bara så omogen,eller du Ida iallafall. av anna den 27 februari 2009 kl 0...

Av Ida Lundin - 26 februari 2009 23:40

    Måste bara skriva en sak ... Att den person som lämnade denna kommentar:   ...vilka bra rutiner ni verkar lära er dotter-NOT. av OKEJ.... den 26 februari 2009 kl 17:14   Vad är mening med denna? Är det så roligt att lämna anonyma kommerntarer och...

Ovido - Quiz & Flashcards