Direktlänk till inlägg 25 januari 2009

Söndag, 25 Januari

Av Ida Lundin - 25 januari 2009 20:13


Idag fick jag frukost på sängen av mina 2 älsklingar - de är underbara!


Medans gubben la ner gumman så ställde jag mig i duschen, finns de nå skönare än att duscha :P


Iaf så har vi haft en lugn helg och bara haft en massa mys, passade oss utmärkt! :)


Kollat på film hela dagen i stort sett, var längesen vi kollade så här mycket på film nu. Mysigt som tusan!


Iaf så gjorde vi en ny kycklingsallad idag, fast med pasta och det vart supergott som vanligt!


Sen åkte vi på affären, köpte massa goda fruktdesserter åt gumman - hon älskar ju dem! :)
Köpte även majskrokar som hon fick prova, smackade i sig 3 stycken ! Hon älskade dem med!

Våran tjej hon äter i stort sett allt, en riktig allätare - skönt med en sån bebis :)

Vi fick även med oss 2 glassar hem, vart supersugen på en magnum mandel, så den har jag nyss tryckt i mig :)


Nu ska jag göra lite gröt åt gumman för någon börjar gnugga ögonen - ett säkert tecken :)

Kram!

 
 
Ingen bild

Jenny

27 januari 2009 13:12

Hoppas att allt e bra med er, här blidde vi sjuka igen, eller W & M e bra nu men jag ligger så de blir att kurera sig bara..

Sött att hon gillar all mat, vi har en likadan & visst e de underbart med barn som gillar allt som de får.. I LIKE :-D

Kram kram :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundin - 1 mars 2009 17:26

  Jag har införskaffat mig en ny blogg :) Så följ mig på :http://juliasmammaida.blogg.se     Kram! ...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 23:37

  Som jag skrev förut så fyller min goa sambo år, hoppas han är nöjd med dagen och alla sina fina paket! På Måndag ska vi åka in till stan så han för shoppa massa fina kläder för sina presentkort han fick på Loftet och Dressman! På tal om var han fic...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 13:35

  Grattis till min goa sambo som fyller 23 år idag ! :) Vi älskar dig <3 ...

Av Ida Lundin - 27 februari 2009 23:19

  Ja då var vi här igen då .. En ny kommentar:   men allvarligt är det bra rutin att käka 23 på kvällen? Och i bland drar ni på na pyjamas och åker iväg på kvällen....ni verkar bara så omogen,eller du Ida iallafall. av anna den 27 februari 2009 kl 0...

Av Ida Lundin - 26 februari 2009 23:40

    Måste bara skriva en sak ... Att den person som lämnade denna kommentar:   ...vilka bra rutiner ni verkar lära er dotter-NOT. av OKEJ.... den 26 februari 2009 kl 17:14   Vad är mening med denna? Är det så roligt att lämna anonyma kommerntarer och...

Ovido - Quiz & Flashcards