Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Ida Lundin - 12 januari 2009 23:43


Fick en puss av gubben imorse (läs klockan 13,00) och han behövde åka på jobbet.

Jag och gumman sov vidare, fast jag klev upp efter 30 min :P

Gjorde iordning lite rostade mackor, kokt ägg och thé!

Smakade underbart :)


Sedan så tog jag tag i städningen ..

Städade hela huset, skurade osv ..

Vek ihop all tvätt,

Bytte i sängen,

Körde igång 3 maskiner tvätt,

Skickade iväg lite kort,

Ut med alla jäkla sopor!


Sen så vaknade gumman, så då myste vi i sägen ett tag och sen lekte hon i sitt babygym . Hon älskar det!


Vid 18.30 kom pappa hem på rast/middag - wiiihooo! :)

Fick även våran andrabil såld idag, så nu letar vi efter en annan bil igen :)

Om man vill att sin bil ska öka i värde ... Så ställ den på våran gård, för gubben kan det där med att få bilarna att öka i vinst - han gjorde en bra affär idag !

Han är bäst helt enkelt! :)


Julias gudmor och farmor kom idag, hade med sig brownies och grädde och vi satte igång kaffe - smaskens!!!! 


Gubben åkte tillbaka på jobbet vid 20.00 och då badade jag gumman, och sen var hon så himla trött så jag la ner henne och hon somnade som en stock - gofisen våran!

Imorgon är hon förresten hela 5 månader - gud så fort det går!


Ska på bvc imorgon, Julias mormor följer snällt med eftersom jag inte har någon bil. Så därför blir det ingen babyträff heller, mamma erbjöd sig att skjutsa oss men jag tyckte att det vart för mycket åkande fram och tillbaka för hennes skull men det var snällt ändå :)

Det kommer flera ggr :)


Nu ska jag fika och lägga mig, dötrött :)
Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards