Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Ida Lundin - 30 januari 2009 21:55


Oj vilken dag :)


När jag vaknade till liv så var klockan 12.00 och då ser jag våran underbara dotter bredvid mig i våran säng.

Gubben och gumman hade myst i sängen och sedan somnat båda två, fast de låg och höll varandra i handen ! Såg så himla mysigt ut :)

Det är mina gofisar det där :)


Vi fikade iaf lite och sedan stack vi ner till stan :)

Skulle handla massa presenter och så vart det också :P


Köpte ett set med hudvårdsgrejs&lotion osv till Sandra

Och Julias godfar fick en sån här träningsgrejs, för att få fastare former :D

Julias farmor fick 2 presenter som jag inte kan skriva för hon ska få det imorgon :P

Julia fick en "tippspegel" från fischer price - jättefin !!

+ 2 body´s och 1 par byxor + 2 nya haklappar!

(Julias ska få sin tippspegel och kläder då hon fyller 6 månader)

Hon fyller 6 månader den 13 februari - alltså samma dag som jag fyller 21 år :)

Så vi ska fira oss båda två då, mammas stora tjej alltså! :)

Sen fick jag välja lite grejer i födelsedagspresent , men det kan jag ju inte skriva.. För jag vet ju inte vad det är ;) hihi!


Då vi var klar åkte vi hem och åt lite rester, ingen hade någon ork för mat.

Iaf så åkte vi bort till Hasse och Marie för att ge Sandra hennes födelsedagspresent :P

Gubben åt smörgåstårta och jag prinsesstårtan som Marie bjöd på :)

Imorgon ska vi fira Marie, eftersom hon fyller år då :)


Nu ska jag ge Julia lite gröt, vart lite senare kväll idag.

Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards