Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Ida Lundin - 24 januari 2009 19:42


Idag klev gubben och gumman upp runt 10.00 och fikade frukost tillsammans medans jag låg och drog mig till 11.00 :)

Sen skickade jag iväg ett sms och bjöd Ida, Henke och Noak på fika!


Klev iaf upp och slängde mig i duschen, åt lite frulle och sedan inväntade vi vårat besök :)


Tog en massa fina kort på Julia och Noah, som jag la upp på min bilddagbok för en stund sen :)

Våra små charmtroll som höll varandra i händerna :)


Just nu medans jag bloggar lite så övar gubben och gumman att sitta - Julia är väldigt duktig och älskar att sitta! Sitter själv hur länge som helst nu!

Mamma och pappa blir så stolta över dig stumpan :)


Idag for vi bort till Julias farmor, farfar och 2 fastrar en liten stund.

Sen for vi på affären och handlade 3 filmer, 1 nya hårfärg och 1 slingor :) Får se hur jag gör med håret nu :)

Även fast jag färgade det förra veckan är jag inte riktigt nöjd :P

Aja, det visar sig :)


Igår så var vi iväg och storhandlade, hela 2500 kr fattigare!

Men nu är kylen full i GOD mat + smått och gott :)


Iaf så slängde vi ihop en kycklingsallad idag , massa gott i den!

+ vitlöksbröd och vitlökssås !

Så himla gott!

Gjorde en stor skål så det ska bli gott med lite kvällssallad också - sallad kan jag aldrig få nog av!


Nu ska vi kolla på tv och äta massa gott , är bra mycket godis kvar och chips + dipp.. Denna kväll vart räddad också :)

Ska lägga ner stumpan vid 21.00 och sen ska jag mysa med gubben :)
Kram!


Ovido - Quiz & Flashcards