Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Ida Lundin - 19 januari 2009 19:12


En riktig latdag har detta varit :)

Jag och gumman steg upp vid 12.00 idag , åt lite gröt och myste!


Gubben kom hem vid 14.00 och då hade jag precis lagt ner gumman.

Hon fick sig en alvedonsupp eftersom hon hade feber - lillgumman våran!

Måste ju fasiken vara tänderna som spökar på så här då hon få febertoppar då och då.


Iaf så for vi bort till mamma och hjälpte henne med mobilerna som hon hade köpt till Natta och Sebbe :)


Vid 16.30 åkte vi hemöver och gjorde iordning lite middag.

Idag ville gubben äta VÅFFLOR !

Så våfflor, grädde och hallonsylt vart våran middag idag!

Jag tycker inte det är riktigt så gott som gubben tycker.. Men vad gör man inte för kärleken? :)


Har ingen större blogglust ikväll så nu ska jag mysa med min familj :)

Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards