Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Ida Lundin - 7 januari 2009 19:41


Vet inte varför jag vaknade typ vid 10.00 idag ?

Klev iaf upp och duschade, gjorde fika och satte mig framför tv:n ..

Konstigt nog vaknade alltid Julia ca 30 min efter att jag suttit i soffan - hon saknar sin mamma i sovrummet helt enkelt! :)


Gubben kom hem vid 14.30 så det vart en lång dag för honom, stackarn som vart fast på Tunadal tydligen.


Gubben han myste på med gumman och gav henne massage eftersom hon hade ont i magen ett bra tag, somnade till rejält för ca 10 min sen.

Skrek för fulla muggar och hade feber, stackars gumman!


Så hon fick sig en alvedonsupp och nu får vi se hur hon kommer sova eftersom hon vanligtvis brukar somna 21.00 varje kväll..

Men det visar sig..

Jag är alltid pigg så jag kan vara vaken med henne hela natten om det så behövs, mammas lilla hjärta gör jag allt för!

Precis ALLT!


Iaf så medans gubben myste och gav gumman massage så ordnade jag ihop middagen:

Idag vart det paltbröd/blodbröd (eller va fan man nu vill ha det) , fläsk och vitsås - riktig husmanskost är fan gott!

Mätta vart vi iaf!


Är grymt sugen på en kladdkaka men jag vet inte om jag orkar göra en sån nu :P

Ska fundera ett tag, annars blir det väl imorgon :)


Nattinatt på er, Kram!






Ovido - Quiz & Flashcards