Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Ida Lundin - 4 januari 2009 21:50


Klev upp allihopa vid 11.00 tiden , skönt att komma upp någorlunda i tid iaf . Speciellt eftersom gubben har förmiddag denna vecka och lägger sig tidigt om kvällarna då. (eftersom han börjar mellan 02.00 - 05.00)


For iväg på affären och handlade lite till dagens middag.

Idag bjöd vi Tobas familj på middag:

Som bestod av korvstroganoff, ris och sallad!

Mums och sedan dukades det fram choklad, pepparkakor + kaffe efter maten!


Julia fick ett fint paket.. Innan de kom så satt jag och kollade runt och tänkte beställa lite dreggellappar åt Julia, för det dregglas MYCKET ! :P MEn gubben sa att jag skulle lugna mig ett tag, eftersom .. Ja, han tycker det handlas mycket :P

Iaf så.. I paketet Julia fick .. Så fick hon 4 dreggellappar och 1 Hello Kitty affisch - skitfint allihopa!

Men vad läskigt att de just kommer med dreggellappar och jag satt och kollade på det?!

Så TACK ! :)


Efter detta besök så tog jag tjuren vid hornen..

Städade hela huset, tvättade och fixade disken!

Hur fasiken kan det bli så skitigt så fort???

Städade toaletterna och nu luktar det mums! :P

Så om det är någon som känner för det så får ni slicka på våran toaletter ? Någon ?

Aja, nu ska jag fortsätta gräva i godispåsen och kolla vidare på filmen i 3:an :)

Kram!


Ovido - Quiz & Flashcards