Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Ida Lundin - 21 januari 2009 19:19


Har inte hunnit med så mycket idag pga min och Julias långa sovmorgon :D


Vi klev iaf upp vid 14.00 och fikade lite båda två.

Vid 14.30 kom gubben hem och skottade gården - duktig karl jag har ;)


Sen så la han sig och vilade en stund medans jag och gumman for ner till stan och hämtade ut min mobil :)

Äntligen - nu fungerar kameran igen! :D


Vid 17.00 kom Julias farmor och hälsade på, som vi även bjöd på middag idag!

Så vi slängde ihop makaroner, köttbullar, korv och oxjärpar.

Enkelt och gott! :)

+ sallad och fetaost!


Juliaär en riktig busunge, visade sitt rätta jag då hennes farmor var här :D
Exakt allt var dåligt!

Men tillslut fick jag henne att somna, en väldigt övertrött gumma helt enkelt! :)


Nu ska jag ta mig lite daimglass och njuta av kvällen tillsammans med min kära familj :)
kram!

Ovido - Quiz & Flashcards