Direktlänk till inlägg 11 januari 2009

Lördag, 10 Januari

Av Ida Lundin - 11 januari 2009 00:57


Gubbe for iväg och tvättade ena bilen och städade ur den rejält.

Skönt att ha det gjort - en riktigt duktig karl ;)


Iaf så kom han hem vid 12.00 och gav mig frukost på sängen - var längesen vi drack thé tillsammans och goda mackor!


Sedan myste vi alla på filten på golvet, Julia verkligen älskar att ligga och mysa där - gofisen våran!


Igår så bjöd Hanna, Emil och Wilmer oss på middag idag , så vi åkte dit vid 17.00

Vart ungstekt potatis och morötter, kött, sallad och persiljebröd till!

De hade även gjort en skitgod sås - tro det var creme fraiche, fetaost, vitlök i den? Aja, asgod iaf !


Till efterrätt gjorde Emil en kladdkaka med grädde + kaffe !

Väldigt gött!


Vart iaf mätt osm ett as och runt 20.30 kanske det var så kmmer Emil ner och ser ganska så panikslagen ut .. Wilmer hade svårt att andas ..

Det bara knöt ihop sig i magen på mig och jag började nästan gråta - skulle plocka ihop lite snabbt så de fick åka in på akuten , men vad fan gjorde jag ?
Jag stod och kollade på babysittern medans gubben hann klä på Julia och pplocka ihop resten .. Vart helt förlamad och visste varken in eller ut. En så himlans otäck känsla .. Precis innan vi skulle gå ut i bilen så började jag plocka ihop det vi hade fikat.. Alltså plocka ihop kladdkakan, ställde in mjölken osv. Vart brydd över hur Tanja skulle få kissa osv?? Ändå tänkte jag endast på Wilmer under hela tiden..

Ne jag fatatr verkligen ingenting av hur jag hanterade det där ikväll..

Just nu känner jag mig bara jävligt dum och puckad , men det är inget jag kan göra något åt nu ..


Nu ska jag krypa ner i sängen, Kram!

 
 
Marie

Marie

11 januari 2009 13:09

Gud så obehagligt! Hoppas det gick bra med lillkillen!!

http://varlensbasta.blogg.se

 
M,

M,

11 januari 2009 19:16

Jo ja tycker det går rätt bra! Men har inte börjat kört än så får se hur det går då..

Hualigen. läskigt med grabben!
Lät som då Emanuel fick kruppen.. jag vart helt förlamad. Läskigt att man blir så tankspridd i sånna där situationer!

http://emanuelsmamma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundin - 1 mars 2009 17:26

  Jag har införskaffat mig en ny blogg :) Så följ mig på :http://juliasmammaida.blogg.se     Kram! ...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 23:37

  Som jag skrev förut så fyller min goa sambo år, hoppas han är nöjd med dagen och alla sina fina paket! På Måndag ska vi åka in till stan så han för shoppa massa fina kläder för sina presentkort han fick på Loftet och Dressman! På tal om var han fic...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 13:35

  Grattis till min goa sambo som fyller 23 år idag ! :) Vi älskar dig <3 ...

Av Ida Lundin - 27 februari 2009 23:19

  Ja då var vi här igen då .. En ny kommentar:   men allvarligt är det bra rutin att käka 23 på kvällen? Och i bland drar ni på na pyjamas och åker iväg på kvällen....ni verkar bara så omogen,eller du Ida iallafall. av anna den 27 februari 2009 kl 0...

Av Ida Lundin - 26 februari 2009 23:40

    Måste bara skriva en sak ... Att den person som lämnade denna kommentar:   ...vilka bra rutiner ni verkar lära er dotter-NOT. av OKEJ.... den 26 februari 2009 kl 17:14   Vad är mening med denna? Är det så roligt att lämna anonyma kommerntarer och...

Ovido - Quiz & Flashcards