Direktlänk till inlägg 6 januari 2009

Måndag / Tisdag , 5/6 Januari =)

Av Ida Lundin - 6 januari 2009 00:16


Okej.

Orkar inte skriva ordagrant vad denna dag har bjudit på.

Men iaf så:


Vaknade vid typ 13.00 :P

Mamma hade ringt sen klockan 12.00 för att ja bad henne väcka mig , hon trodde något hade hänt eftersom jag inte svarade :D haha!

Iaf så ringde jag upp henne vid 14.00 och hon var helt skräckslagen och sa "Jag var fan på väg bort precis, trodde något hade hänt!!!"

- Kunde svara annat än "Men varför prövade du inte ringde Tobbe då?!"

-ooop, det tänkte jag inte på.

Visst har jag gullig mamma? HAHA! :D


Iaf så åkte vi ner till stan, skickade iväg ett paket!

Sedan hem igen och började med middagen.

Idag avrt det sprödbakad fisk, potatismos, sallad och cheddarkrydda..
Alltså, har ni inte provat den kryddan så måste ni fan det - funkar på allt! SUPER DUPER GOD !!! :D


Sen kom Hanna, Emil, Wilmer och Tanja en sväng.

Plockade fram chips, pop-corn och godis.

Grabbarna dukade fram öl och vi brudar fick nöja oss med coca-cola , men det är inte fy skam ;)


De åkte hemöver vid 21.30 och då kollade vi på en film "13 snart 30" jag har aldrig sett den och tyckte den var superrolig :)

Tills vid 22.00 tiden då jag helt plötsligt loggades ut från msn ..

Stod att någon annan använde sig av min... Ööööh, jaha ?


Gubben skyndade sig att logga in på sin så jag pratade med personen som hade loggat in på min.

Personen var tydligen en HAN som han skrev. Och han bytte mitt lösenord, var ute efter pengar och kollade runt .. Så jag vet inte vad han riktigt var ute efter.. Han skrev en massa skit och var allmänt snuskig. (ja han skrev att han vill knul*la , bli av*ugen osv. Ni fattar)

Så han har garanterat skrivit en massa skit till er på min msn också. Så nu vet ni att det var inte jag !

Iaf så fick jag helt plötslig tb min msn då gubben började hota honom med lite saker. Anmälning osv...

Så jag fick tillbaka min och sedan såg jag att min bror loggades in på msn helt plötsligt, förstod att det inte var min bror som skrev eftersom han skrev (Du, jag lovade ju att du skulle få tb din msn)
Så jag vart flyförbannad och trodde det var min bror .. men varför skulle min bror skriva en massa snusk sådär? Iaf så var det TACK OCH LOV inte min bror , så jag ringde upp honom och han vart helt förstörd... Så han gav mig sitt lösen osv så jag kunde byta det direkt då han hade loggat ut , men tyvärr får han nog inte tb sin msn. För jag har provat bra många ggr nu men det verkar hopplöst, tyvärr.


Så det vart en skitkväll pga den där jävla idio*en !!



 
 
Marie

Marie

6 januari 2009 14:42

Ja jag är oxå otroligt glad att jag tagit de beslut jag tagit tidgare, annars kanske jag inte haft Micke och Anna. =D

Kramar

http://varlensbasta.blogg.se

 
Marie

Marie

6 januari 2009 17:38

Det är nog ett slags virus. Brorsan fick nå liknande i helgen han med, det var tydligen nått virus.. Hoppas det försvann iaf!

http://varlensbasta.blogg.se

 
Ingen bild

Anonym

7 januari 2009 11:15

Jadu...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundin - 1 mars 2009 17:26

  Jag har införskaffat mig en ny blogg :) Så följ mig på :http://juliasmammaida.blogg.se     Kram! ...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 23:37

  Som jag skrev förut så fyller min goa sambo år, hoppas han är nöjd med dagen och alla sina fina paket! På Måndag ska vi åka in till stan så han för shoppa massa fina kläder för sina presentkort han fick på Loftet och Dressman! På tal om var han fic...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 13:35

  Grattis till min goa sambo som fyller 23 år idag ! :) Vi älskar dig <3 ...

Av Ida Lundin - 27 februari 2009 23:19

  Ja då var vi här igen då .. En ny kommentar:   men allvarligt är det bra rutin att käka 23 på kvällen? Och i bland drar ni på na pyjamas och åker iväg på kvällen....ni verkar bara så omogen,eller du Ida iallafall. av anna den 27 februari 2009 kl 0...

Av Ida Lundin - 26 februari 2009 23:40

    Måste bara skriva en sak ... Att den person som lämnade denna kommentar:   ...vilka bra rutiner ni verkar lära er dotter-NOT. av OKEJ.... den 26 februari 2009 kl 17:14   Vad är mening med denna? Är det så roligt att lämna anonyma kommerntarer och...

Ovido - Quiz & Flashcards