Alla inlägg under maj 2008

Av Ida Lundin - 4 maj 2008 15:03

Nu har man jobbat klart för idag :) Känns ganska så skönt faktiskt!

 Är så hemskt trött idag så jag vet inte vart jag ska ta vägen för det är nämligen som så att jag trodde jag var ledig idag , men icke!


Har iaf varit iväg till Bispan och hämtat våran nylackade Pick-Up - fiiiint :)

Sen har vi köpte present åt Matilda så vi ska åka dit med dem alldeles strac bara Tobias blir klar :)

Lite senare så ska jag och Tobias ut och äta tillsammans , bara VI :D

Så det blir lite mys ikväll - lugnt och skönt alltså :)


Nee, nu ska jag kolla lite på tv, så jag håller mig vaken!!


Kram <3

:)

Av Ida Lundin - 3 maj 2008 17:23


Nu ska vi alldels strax åka bort till Klyvarn & Camilla och äta lite där, vart ju bjuden på mat där :)


Annars idag så har jag ju som sagt nyss kommit hem från jobbet och det har gått ganska bra idag, en hektiskt dag kan man sammanfatta den!


Ne, nu ska vi åka på affären och köpa en dosa snus till Klyvarn och äta då :) Vi kanske hörs senare ikväll! :)

Om inte annat så får ni ha en trevlig kväll!


Kram <3

Av Ida Lundin - 3 maj 2008 06:33


Hej på er!

Tror jag snart ser stjärnor och ska strax bege mig på jobbet, jobbar 7-00 - 16.00 idag och sen får jag se hur jag mår.. Fattar inte varför jag har börjat må så här konstigt på morgonen igen =/ Bara de inte startar om igen!

Jag ska kämpa på iaf, vill fan inte vara hemma - inte riktigt än!

Gubben ligger och sover men ska väl snart upp han med å iväg och fixa klart pickup:n med andreas :)


Nu ska jag åka, har så mycket gott med mig idag så jag vill att dagen sak börja rulla igång :D Vi hörs senare , ha det bra!


Kram <3

Av Ida Lundin - 2 maj 2008 22:07


Blir inge bloggande idag - för trött :)

; )

Av Ida Lundin - 2 maj 2008 00:00


Har iaf nyss kommit hem , runt 21.00 stack vi iväg och köpte nya däck till pick-up:n (även fast vi har sommardäck till den) Jaja, iaf så kom vi nyss hem och jag har suttit konstigt och ahr ont i rumpan :P haha! Tänker aldrig åka den där vägen igen iaf, var fan groder över HELA vägen och det var så äckligt! Fy, har aldrig sett så där många grodor! Ryser när jag skriver om dem, bläääÄ!


Jessica och Minna var hit en sväng ikväll också, Minna ville se hur vi bodde och magen! :)


Middagen var jäkligt god och potatissalladen lyckades till tusen :) Tur man tycker det är roligt att pröva på nya recept!


Nee, nu ska jag slänga i mig nå & äta och sedan ska vi ta kort på magen, är i vecka 23+0 (vecka 24) idag :D Det går undan !!! :)

Akta er för här kommer IDA och MAGEN :D

Hej då, Kram <3

Av Ida Lundin - 1 maj 2008 16:23

God dag!


Gubben min och brorsan är ute och slipar lite på bilen som Stenklyft ska lacka om imorgon - spännande ;)


Jag har gjort egen potatissallad från ett recept som Jessica fixat fram från en kock :)

Så snart kommer mamma, natta, sebbe och joel och vi ska grila allihopa :) Vi Vi har inte gjort det tillsammans än i år så det blir premiär med familjen ikväll :)

Snart ska grillen sättas igång för magen kurrar!

Har grymt ont i huvudet idag så jag hoppas det blir bättre med lite grillat och göttigötti :)


Nu ska jag börja duka fram så det är klart :)

Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards