Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Ida Lundin - 27 maj 2008 20:33


Det är exakt så jag känner mig nu, latmask är rätta ordet även fast jag nyss kommit hem från jobbet :)


Känner mig allmänt seg men det är för att gubben har eftermiddag .. Konstigt nog så tappar jag all energi då, allt blir så otroligt segt och tråkigt då inte han är hemma! :/


Katterna hade inte ätit upp varandra iaf medans jag jobbade så nu vet vi att det fungerar riktigt bra :)

Runar är goooo som tusan och vill mysa jämt! Något som han verkligen älskar är när man tar fram sopen :D Så den är han riktigt imponerad över medans Ronald och Ragnar är dörädd för den :D haha!


Nu ska jag fika lite och sedan dammsuga och skura - ska jaga bort latmasken i mig och ev. vika all jäkla tvätt .. eller så tar jag det imorgon då jag är ledig.. Det visar sig hur stor ork jag har kvar till det och hur ryggen mår.


Kram <3

Av Ida Lundin - 27 maj 2008 14:36


Natten var piss och jag vaknade med en ÄNNU mera ond rygg, men jag bär ju på världens underbaraste bebis så vad kan jag vänta mig? :)


Gubben fick en sån här "AHA - UPPLEVELSE" igår igen .. "Gumman, kära någon vad magen blivit rund och stor nu" haha :) Tycker han är så rolig för det går några veckor mellan hans såna här "aha-upplevelser" haha :D

Sen kollar han på magen riktigt länge och ser måttligt stolt ut.

Kan jag bli lyckligare än så här?

Snart är det bara 12 veckor kvar ! :D


Nu ska jag åka på affären och sedan ta ut lite pengar!


Hejåhå!

Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards