Alla inlägg den 17 maj 2008

=)

Av Ida Lundin - 17 maj 2008 23:08


Nu har vi nyss kommit hem ifrån Övik.

Jag slutade jobba 20.00 sen stack vi iväg för att köpa en ny bil då Pickisen vart såld idag dirket :)

Så nu har vi en bil som det ryms barnvagn och som man kan sitta fler än 2 i :P Det vart en Audi iaf, fast jag har som alltid hatat dessa biler (huga) ! Är riktigt glad över att jag körde 9.5:an hem iaf - dvs en RIKTIG bil !

Om jag ska vraa ärlig så ser Audi:n OK ut :P


Nu ska jag sova eller gubben kommer snart med fika åt mig, hihi.. Ska lägga oss och kolla på film i sängen och jag lär väl somna - ganska trött och slut!

Ska även upp och börja jobba 07.00 imorgon så jag hoppas jag får sova något inatt iaf!


Hejåhå!

Kram <3

Av Ida Lundin - 17 maj 2008 14:15


Vart en bra sovmorgon idag med , skönt :)

Vaknade som vanligt jäkligt tidigt och hade skapligt ont i ryggen så jag hoppas det släpper innan jag ska iväg och jobba!

Inte skönt med andra ord, vet inte om jag sovit dåligt/konstigt eller om det beror på graviditeten?! Jaja nog om det!


Ska laga nå sen lunch snart eftersom vi ska grilla då jag slutat jobba ikväll, men jag vet inte riktigt vad . Som vanligt har jag tappat all motivation för att kunna hitta på vad som ska lagas :P


Nu ska ja kolla in kylskåpet :)
Kram <3

Av Ida Lundin - 17 maj 2008 00:51


What Happens in Vegas är grymt rolig!

Den måste ni se :)


Nu ska vi iaf fika, tur att man jobbar kvällen imorgon så man kan sova ut ;)


Natt i natt i på er allihopa!

Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards