Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Ida Lundin - 28 maj 2008 22:07


Är på grymt dåligt humör och om jag fick chansen så skulle jag vilja ge dig en stor fet smäll för det är vad du förtjänar din lögnerska!!!

Hur fan kan du göra så här?

Säger bara URSCH för såna människor som dig och inget samvete har du!


Har iaf vikt all jäkla tvätt och dammtorka överallt så nu är det snyggt och prydligt igen! :)


Sitter just nu och äter lite godis för att försöka återfå glädjen efter kvällens bravader.. Lyckas inte nå vidare iaf men skitsamma :) Godis är gott ändå :D


Ska iaf ta mig nå fika och sen lägga mig, börjar 07.00 imorgon och slutar 16.30 !

Så jag kan behöva någon timmes sömn iaf .. Så låt mig sova inatt nu bebis ! :)

Är fortfarande väldigt livat sen jag städade tidigare idag, rackarunge :)

Natt i natt i på er allihopa!

Kram <3

Av Ida Lundin - 28 maj 2008 17:51


Nu har precis mamma, Natta, Sebbe och Joel åkt hem - fullt ös medvetslös kallas det va?

Tur att Jessica var lugn iaf :D

Vi fikade iaf kladdkaka m. grädde , butterkaka , chokladbollar med kaffe och Coca Cola - GOTT !!


Innan de kom så passade jag på att äta lite sen lunch så det vart potatissallad, grillad kycklingfilé och sallad - MUMS !

Till middag ikväll så blir det en kycklingburgare ;) Skapligt sugen på en sån!


Runar ligger här helt utslagen bredvid mig efter allt bus med barnen, oj vad roligt han hade! Kom på att jag ska lägga in en bild på våran nya "bebis" så ni får se vårat nyaste tillskott i familjen. Men just nu finns det ingen ork!


Funderar på ifall jag ska fika IGEN och sen vika all jäkla tvätt och sen hänga den i tvättmaskinen :)


Kram <3

Av Ida Lundin - 28 maj 2008 14:16


Det ska bli så himla skönt att få vara ledig idag och göra lite grejer hemma istället som tex. Vika vårat fina berg av tvätt och ev. dammtorka i huset!

Så vi får se hur långt orken räcker! :)


Olivia Söderquist är ju bara för bra!

Rätt så stolt över att känna denna fantastiska tjej som räddade sin bästis från att drunkna i älven!

EN STOR RÖD ROS TILL DIG, GUMMAN! :)


Bebis lever om som bara den idag, magen far som sagt åt alla håll och kanter och ser ganska komiskt ut! :D

Tror att h*n vill komma ut :)


Nu ska jag fika och sen göra lite nytta!

Kram <3 




Av Ida Lundin - 28 maj 2008 00:11


Nu har jag dammsugit och skurat hela huset :)


Så just nu ligger jag och myser med Runar i soffan och Raldo är här han med på ett litet hörn :)


Snart så kommer gubben hem också (någon timme kvar) så jag blir nog vaken.. Men nåste fika nå, men vad?


Imorgon tänker jag dammtorka huset och vika tvätten, det blir nog jättebra det!

Sen kommer även käraste gudmor hit och är sugen på lite kladdkaka må tro?! Får se om det är nå kvar ;)

Mamma och barnen skulle komma och kolla på Runar imorgon så vi får se ifall de dyker upp också, det visar sig så småningom!


Nee nu ska jag kolla vidare på TV :)
kram <3 




Ovido - Quiz & Flashcards