Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Ida Lundin - 26 maj 2008 23:25



Just nu sitter jag och äter kladdkaka m. grädde och Fanta :D

SKAPLIGT JÄKLA GOTT !!


Snart ringer gubben igen, han skulle bara lasta upp sen ringa upp.


Katterna är fortfarande lika galna, borde finnas lugnande att köpa på ICA / COOP :P haha.

De vart ännu värre sen de fick smaka lite grädde :P

Ronaldo har som en tendens att prutta jämt efter då han fått smaka nå annat än deras vanliga mat. haha!

Det luktar satan då - har inte varit med om värre ! Huva !


Nee nu ska jag plocka ihop lite efter mig..

Är inge trött nu så jag kanske blir vaken tills gubben kommer hem (är ju ute efter hans delikata kvällspussar) :D


Natt i natt i , Kram <3



: )

Av Ida Lundin - 26 maj 2008 21:20


- Det får du inte veta Manga ;) Fast nästa gång du hälsar på ska du få se :)


Slutade klockan 20.00 iaf, skyndade mig på affären (ville hem hem hem) och köpt bröd och potatissallad :) hihi.


Måste säga att Ragnar kutar runt här och kvittrar som en jäkla fågel och jag är galen på honom! Jäkla katt alltså - snart åker han ut i soptunnan :D haha!


Gjorde iaf varma mackor då jag kom hem och slänge in en kladdkaka som precis blivit klar :)


Nu ska jag prata med gubben en sväng, tjingeling!

Kram <3

Av Ida Lundin - 26 maj 2008 13:23


Det var en otroligt mysigt Söndagskväll och morgonmys idag :)


Jessica, Veronica och Christian var hit och kollade på min morsdagspresent :D hihi!


Gubben har precis åkt iväg och jobbat hela kvällen - natten :( Men jag ska snart iväg och jobba jag med så jag kommer ut en sväng!


Får se om mamma och barnen kommer hit en sväng också, kanske kanske :)


Nu ska jag nog göra mig en kopp the och något gott att fika till.

Ska äta grillat sen igår innan jag far på jobbet iaf, det är betämt :D


Kram <3





Ovido - Quiz & Flashcards