Alla inlägg den 10 maj 2008

: )

Av Ida Lundin - 10 maj 2008 21:33


Var som sagt på marknaden idag och hittade lite smått och gott som följde med oss hem :)

Roligt att vandra runt och kika lite med en munk i munnen - mums :D


Åkte iväg till Nathalie så hon fick sina paket idag, hon hade barnkalas igår men det är idag hon fyller 10 år så GRATTIS GRATTIS :)


Sen så har Mormor och Morfar varit hit så moffe fick räkna lite på hur mycket tapeter det ska gå till hallen - längtar nu!! :)


Annars så for jag iväg och jobbade och då jag kom hem så hade gubben precis grillat klart så då vart det: Grillad karré , potatissallad och en god sallad till det - så jäkla gott och bebis gillar grillat tro ja för h*n lever om väldigt mysigt medans jag äter :) Gounge!


Såg en film alldeles nyss också - One strange wilderness som var ganska skoj :)


Nee nu ska jag lägga mig, är så himlans trött för jag sov ganska konstigt inatt även fast jag fick sova bra =/ Fattar ni? haha :D


Hejåhå!

Kram <3

Av Ida Lundin - 10 maj 2008 11:29


Ligger i sängen och ska försöka blogga lite, fikr samtidigt och det resulterade i att när Jessica ringde så tappade jag ut mjölk på datan :D haha. Vilket klantarsel jag är :D

Men det gick ju bra och nu ligger ROnaldo och myser här breve mig samtidigt som gubben är ute och tvättar bilen :) Ska åka in till stan och kolla om det är något speciellt på marknaden idag :)


Känns mycket bättre idag än igår iaf, så jag ska jobba ikväll så det ska nog gå bra :) Det lär ju visa sig så småningom :P


Nee nu ska man kliva upp och slänga sig i duschen och dra mot staden sen :)
Hoppas ni får en fin dag i det vackra vädret!

Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards