Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Ida Lundin - 9 maj 2008 16:19


Denna dag började ju otroligt bra med ett strålande humör och vaken i tid och så inför jobbet imorse.. + att Tobias ringde 6 imorse - älskar att höra hans röst när man ligger och halvdrar sig :)


Runt 9.30 gick allt tokigt på jobbet och jag såg svart/gula stjärnor för första gången så jag fick åka hem, så 11 åkte jag hem och la mig på soffan.

SKönt att vila ögonen även fast detta är en natt på väldigt länge sen jag fått sova skapligt. Klev upp 02.30 EN gång och sen fick jag sova! :)


Natta har kalas idag men det blir väldigt lugnt idag för oss pga hur jag mått idag, så det är lika bra för jag vägrar att åka in igen!

Nu ska jag jobba och stå i :)


Bebis sparkar på för fullt nu efter middagen iaf, vi gjorde lasagne - GÖTT GÖTT! Funderar på att ta mera nu, Haha - kan äta hur mycket som helst :D Fast jag skyller på att det är bebis som är hungrig ;) Det fungerar alltid :P


Nee nu ska jag duscha en sväng, Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards