Direktlänk till inlägg 7 februari 2009

Lördag, 7 Februari

Av Ida Lundin - 7 februari 2009 22:09



Nu är det inte många dagar kvat till MIN dag :D Min och Julias!

För hon fyller 6 månader samma dag som jag fyller 21 :)


Idag så vaknade jag och gubben vid 8 och låg och myste och pratade på tills vi båda däckade igen till runt klockan 10.00 då gumman ville ha lite frukost :)

Sagt och gjort så fick hon frukost och vi kröp ner i sängen igen, alla 3 !

Så himla mysigt med Julia i sängen!


Vid 12.00 ringde den här killen som vi skulle in till stan och träffa, lämna sommardäcken till V40:n och få en sladd till våran S70 ..

Han såg bra chokad ut då Tobbe hade svängat in med V70:n istället för S70:n .. Såg ut som om hade tänkte att vi bytt bil igen!

Är nöjd med våra bilar nu och hoppas på att dessa stananr kvar nu!

V70 har en garanterad plats i garaget men S70:n an ryka vilken dag som helst, det har man ju sett med de andra bilarna vi haft :P

Aja, nog om bilar!


Jag och Julia gick in på Solgården och hälsade på Mikaela och Jenny!

2 superroliga och trevliga tjejer!

Saknar verkligen att jobba nu med jag är hellre hemma med min sötnos Julia :)


Iaf så skulle vi på FRESKS och kolla ut tapeter till Julias rum, men vi orkade inte just idag. Vi åkte på Westerlund´s och köpte med oss fika hem istället - mycket smartare va? :)

Köpte med oss en varsin baguett med skinka&ishavsröra och ett varsitt chokladweinerbröd!

Smakade helt utmärkt! :) Det vart iaf våran lunch :)


Sen så till middag idag vart vi sugen på blodbröd, fläsk och vitsås!

Så jädrans gott med riktig husmanskost!


En timme senare kom Hasse, Marie, Sandra och Perra som vi hade lovat att skjutsa ner till stan. De skulle bowla och äta ute!

Så om någon timme till så ska de väl hem också, hoppas det inte blir allt för sent. Vill ha lite tid med Tobbe också! :)


Har kollat på film ikväll .. "Utopian Society"

Var ganska bra :)
Julias morbror Jocke joinade oss under kvällen :)

Dukade fram massa chips, dipp och gott!

Kunde inte bli en bättre dag!


Nu ska vi kolla lite på tv och mysa :)
Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundin - 1 mars 2009 17:26

  Jag har införskaffat mig en ny blogg :) Så följ mig på :http://juliasmammaida.blogg.se     Kram! ...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 23:37

  Som jag skrev förut så fyller min goa sambo år, hoppas han är nöjd med dagen och alla sina fina paket! På Måndag ska vi åka in till stan så han för shoppa massa fina kläder för sina presentkort han fick på Loftet och Dressman! På tal om var han fic...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 13:35

  Grattis till min goa sambo som fyller 23 år idag ! :) Vi älskar dig <3 ...

Av Ida Lundin - 27 februari 2009 23:19

  Ja då var vi här igen då .. En ny kommentar:   men allvarligt är det bra rutin att käka 23 på kvällen? Och i bland drar ni på na pyjamas och åker iväg på kvällen....ni verkar bara så omogen,eller du Ida iallafall. av anna den 27 februari 2009 kl 0...

Av Ida Lundin - 26 februari 2009 23:40

    Måste bara skriva en sak ... Att den person som lämnade denna kommentar:   ...vilka bra rutiner ni verkar lära er dotter-NOT. av OKEJ.... den 26 februari 2009 kl 17:14   Vad är mening med denna? Är det så roligt att lämna anonyma kommerntarer och...

Ovido - Quiz & Flashcards