Direktlänk till inlägg 6 februari 2009

God kväll!

Av Ida Lundin - 6 februari 2009 20:14


Har hunnit med lite sen jag skrev imorse :P


Klev iaf upp vid 11.00 och gjorde Julia klar och hon fick lite gröt osv.

Sen somnade hon om en sväng igen tills pappa ringde och sa att vi skulle mötas hos Julias farmor och farfar.

Så jag for in på CEKÅ`s och köpte med mig 6 semlor.

Julia bjöd farmor, farfar och sina 2 fastrar på gosemla!

Även jag och pappa fick :)

Visst hr vi en underbar dotter?


Gubben hjälpte iaf Hasse ut med den gammla diskmaskinen och in med den nya ! :)

Gick ju superbra tills gubben inser att Hasse inte hade kopplat ihop slangarna bak (för vattnet osv, när de trodde de var klara) haha. Så vi fick oss ett gott skratt!


Sen åkte vi hem och hämtade lite grejer för att sedan åka ner till stan.
In på mekonomen och köpte nå skitgrejs :P

Sen gick gubben in och köpte något hemligt till mig, i födelsedagspresent :)

Sen åkte vi på Lindex och jag fick lite mera presenter :) och vi hämtade ut Julias paket hon fått ifrån LeberoKlubben :)

Lite smått och roligt faktiskt!


Jag sprang även in på VIDEOTEKET - gissa vad... ?

Köpte en hel del godis :D

ÄR det helg så ÄR det ;)


Behövde även gå in på affären en sväng också, men det tog vi i Långsele.

Handlade lite grädde , chips, dipp och gott till kvällen!

Nu är denna kväll räddad!


Dagens middag bestod av laxfilé i ugn, wockgrönsaker och grädde! MUMS!

Kokt potatis till det!

Sjukt gott !!


Julias morbror åkte nyss hem, han kom hit vid 17.00 :)


Nu ska vi kolla på film och äta massa GOTTA!!
Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundin - 1 mars 2009 17:26

  Jag har införskaffat mig en ny blogg :) Så följ mig på :http://juliasmammaida.blogg.se     Kram! ...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 23:37

  Som jag skrev förut så fyller min goa sambo år, hoppas han är nöjd med dagen och alla sina fina paket! På Måndag ska vi åka in till stan så han för shoppa massa fina kläder för sina presentkort han fick på Loftet och Dressman! På tal om var han fic...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 13:35

  Grattis till min goa sambo som fyller 23 år idag ! :) Vi älskar dig <3 ...

Av Ida Lundin - 27 februari 2009 23:19

  Ja då var vi här igen då .. En ny kommentar:   men allvarligt är det bra rutin att käka 23 på kvällen? Och i bland drar ni på na pyjamas och åker iväg på kvällen....ni verkar bara så omogen,eller du Ida iallafall. av anna den 27 februari 2009 kl 0...

Av Ida Lundin - 26 februari 2009 23:40

    Måste bara skriva en sak ... Att den person som lämnade denna kommentar:   ...vilka bra rutiner ni verkar lära er dotter-NOT. av OKEJ.... den 26 februari 2009 kl 17:14   Vad är mening med denna? Är det så roligt att lämna anonyma kommerntarer och...

Ovido - Quiz & Flashcards