Direktlänk till inlägg 29 mars 2008

Middag snart ..

Av Ida Lundin - 29 mars 2008 18:18


Idag blir det kokt potatis, tacobiffar, salsasås och sallad :) Magen kurrar rejält så snart får vi äta , äta , äta :)


Mamma kom och hämtade Joel för en stund sen som inte uppskattades av Joel, han ville stanna kvar och hjälpa Tobias :) Goungen :)

Men han fick komma imorgon istället, det blir bra det med tyckte han!


Tur att man har en händig man, han fixar inne i det nya rummet och håller just nu på med att dammsuga upp allt slipdamm, för att efter maten kunna måla taket och sedan lägga golv :) Det rullar på GANSKA snabbt kan jag säga!

Tror bror skulle komma hit och hjälpa till lite med golvet, kan vara lite krångligt att lägga det själv ibland också. Så det blir SUPERBRA :)


Nu måste jag kolla in maten, TJOHO!


Kram <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundin - 1 mars 2009 17:26

  Jag har införskaffat mig en ny blogg :) Så följ mig på :http://juliasmammaida.blogg.se     Kram! ...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 23:37

  Som jag skrev förut så fyller min goa sambo år, hoppas han är nöjd med dagen och alla sina fina paket! På Måndag ska vi åka in till stan så han för shoppa massa fina kläder för sina presentkort han fick på Loftet och Dressman! På tal om var han fic...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 13:35

  Grattis till min goa sambo som fyller 23 år idag ! :) Vi älskar dig <3 ...

Av Ida Lundin - 27 februari 2009 23:19

  Ja då var vi här igen då .. En ny kommentar:   men allvarligt är det bra rutin att käka 23 på kvällen? Och i bland drar ni på na pyjamas och åker iväg på kvällen....ni verkar bara så omogen,eller du Ida iallafall. av anna den 27 februari 2009 kl 0...

Av Ida Lundin - 26 februari 2009 23:40

    Måste bara skriva en sak ... Att den person som lämnade denna kommentar:   ...vilka bra rutiner ni verkar lära er dotter-NOT. av OKEJ.... den 26 februari 2009 kl 17:14   Vad är mening med denna? Är det så roligt att lämna anonyma kommerntarer och...

Ovido - Quiz & Flashcards