Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Ida Lundin - 18 mars 2008 19:11


Jag är helt väck idag, fattar inte. Orken börjar försvinna rejält nu.

Idag följde jag med Jessica och Veronica till stan för Veronia skulle prova ut en balklänning, hon hittade en iaf :P


Sedan gick vi på stan och fikade, jag åt en väldigt god baguett med tonfiskröra i :) Väldigt uppskattande iaf, mums mums.


Kom nyss hem ifån mamma också....

Klippte henne, hon var ju fan livrädd att det skulle bli förjävligt för det var längesen jag klippte henne nu, säkert 3-4 år sen så förtroendet hade börjat blekna :D haha.

Hon vart asnöjd iaf och kollade sig i spegeln hela tiden :)

Skulle öven skynda sig iväg på affären för att helt plötsligt handla ?! haha.

Hon vart jättefin iaf :)

Tobias ringde även då jag var där, tydligen var Bagarn´s lastbil helt kvaddad, haha. Fan vad klantigt :) Skulle få se bilder sen då han kom hem, fast då sover nog jag så det blir imorgon bitti :)


Bebisen har gympa i magen nu tro ja, likadant som i morse !

Lever som som bara den! Myspys :)

Gruvar mig lite inför imorgon då jag ska iväg och ta stygnen, hatar sånt där!


Fick även ett väldigt dåligt besked idag, hoppas att operationen imorgon går bra och att behandligen hjälper! Vi behöver ju dig ! <3


Kram kram <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards