Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Ida Lundin - 28 mars 2008 23:44


Eftersom jag inte får sova på nätterna längre så följde jag med Tobbe då han jobbade och har förmiddag då. Så vi klev upp 03.45 och fikade och släppt in våran Ragnar som Tobias råka stänga ut i garaget, tur att det inte är kallt utan normal värme där :) Han såg riktigt sur ut då jag hittade honom iaf, jag hörde min lille bebis röst där ute i garaget :) Redan mammainstinkter :P haha!


Vi for iväg mot Kälarne och hämtade kranen och sen bar det av emot Sörbygden där vi lastade . For hemöver igen och det bar iväg emot Bollsta där det skulle lossas, vilket gick jättebra :)

Jag vet inte hur många gånger vi fick stanna och kissa- trodde jag skulle bli tokig på min blåsa som inte tål något längre. JÄVLIGT ROLIGT ! :(

Sedan for hemöver - till Helgum för att parkera lastbilen och dricka lite cappuccino och invänta Crille som skulle äta. Det är en ganska rolig kille de där :)

Efter närmare en timme så åkte vi hem för att fika och så innan vi for till Sundsvall för att shoppa :D


Blev iaf:

Barnplafond med nallar på.

Ny postlåda.

Tobbe köpte en massa grejer till garaget som jag inte ens kan namn på.

Sedan åkte vi och åt på McDonaldos - mums :D

Sprang i några butiker och hittade ett par mammabyxor, mammatröja, BH och två små barnmössor som var hur söta som helst!

Sen bar det av mot IKEA :D Där det vart en massa handlat, bla:

Barntäcke.

Barnkudde.

Sängkläder t. barnet.

Ett matsätt som Tobias hittade.

Golv t. datarum/gästrum

Nya köksgardiner.

Fina ramar t. alla UL-bilder.

Toalettställ m. 3 väningar för smink och sånt skit :)

Spotlightlampa t. datarum/gästrum.


Sedan hamnade vi på ett ställe där vi drack nå cappuccino/chocko grejs. Något i den stilen var det iaf, och GUD vad gott det var :)

Köpte en fin tvålkopp också, och nya tätningar till badrummet :)


Sen skulle självklart Tobbe in på BILTEMA, (boring) Haha. Det köptes en massa "killgrejer" också för att kunna förtsätta fylla ut garaget med prylar :) Gogubben min :)


Nee, nu har vi nyss sett en skräckis- riktigt "B" fast Tobbe tyckte det var spännande och låg som en lite tjej "Neeej, spring åt det andra hållet- men skynda dig då, kom igen nu, men HALLO ?!"

Så nu kan tänka er att jag satt och flina :) haha.


Nu ska jag lägga mig och hoppas att jag somnar DIREKT :)
Kram kram <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards