Alla inlägg den 27 mars 2008

: )

Av Ida Lundin - 27 mars 2008 15:35

Nu är Tobias hemma :)

Vi har precis ätit och ska börja städa nu ja, och Tobias ska riva tapeter i gröna rummet som troligtvis blir datarum/gästrum nu :)

Ringde Moffe och han fixade tapetkartor till oss så vi måste sätta oss och kolla på lite tapeter sen :) Ska tapetsera barnrummet också. *PUST* Och sedan ska hallen få sig en omgång , det kommer bli så satans snyggt ! Ska blir skönt då allt är gjort, vill ju inte direkt stå med en jäkla massa slipdamm då bebisen har kommit heller så det är lika bra att göra bort det också :)

Får se om vi tar oss en tripp ner till Sundsvall imorgon, köper ju troligtvis golv då :) Har hittat ett väldigt fint , that´s it! ;)


Nu måste jag röra på mig innan jag helt tar och somnar, är inne i en sån period nu . Trött hela tiden, och bebisen bara lever om :) Våran lilla "Ettan" kanske tycker det börja bli lite trångt i magen?! :)


Kram kram <3

Av Ida Lundin - 27 mars 2008 10:10

Har inte sovit ett piss inatt - så GOD morgon på er allihopa!


Klockan 08.00 ungefär biter Ronaldo lite försiktigt mig i bröstet och armbågen - AAAAAJ ! Han har en tendens att göra så , men bara "smaka" lite för att se ifall man är vaken och han kan få den uppmärksamhet han vill ha :) Ganska go våran lilla Ronaldo!


Så jag klev upp och tänkte att det var ingen idé att försöka ligga kvar, bebisen sparkade för fullt - Ronaldo var jobbig - och jag kunde fortfarande INTE sova! Så jag var ganska nära att explodera ! :)


Väntar på att lillasyster ska bli klar, för hon ville följa med mig på stan :) 

Har lovat Ronaldo och Ragnar en ny påse med Royal Canin - de äer ju inget annat så, tur att de har en snäll mamma :)


Nee, nu ska ja sminka till mig lite, ser ju bedrövlig ut :D haha!

Kram kram <3



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards