Alla inlägg den 26 mars 2008

: )

Av Ida Lundin - 26 mars 2008 17:39


For och grattade Veronica då , men är hemma nu igen . Skönt :)


Vart som lite sugen på mat också... Så det vart Sibylla :D Mumsigt värre :D


Nee, nu ska ja ta medicin och vila på maten - mätt som bara den !


Kram <3

Av Ida Lundin - 26 mars 2008 13:16


Ska börja dagen med :


GRATTIS VERONICA ! :)


Tobias ringde runt 12.00 och sa : "Men älskling, du måste kliva upp och ta medicin.."

Men allvarligt ? Hur lätt är det att ta medicin på exakt tider varje dag? Jag blir ju tok-less! Och när jag inte mår nå bättre av dem så tycker jag att en timme hit eller dit inte gör ett piss! :P haha!


Har iaf nyss fikat klart, på morgonen då bebisen får fika SPARKAR h*n för glatta livet, betyder det att h*n är hungrig eller? Känns så otroligt mäktigt! :)


Jag vaknade även mellan 02.00 - 03.00 inatt, vaknade av att det var så tyst i huset - gubben andades väldigt tyst, ingen katt låg och kurrade i sängen och det absolut VÄRSTA - ingen Ronya andades och kollade upp och det lyser lycka i hennes ögon av att hon ser att en är vaken och får lite mys ..

Så det första jag tänkte på när jag vaknade var att det var lika tyst och då ringde Tobias och började som sagt TJATA om medicinen sötnos och sedan berättade han att han hade ringt till de som var och hämtade Ronya igår! Jag som tänkte be honom göra det idag- jag älskar denna man!

Ronya hade ätit lite idag iaf, de var även väldigt lyckliga över att hon gick så fint i koppel och hon hade även fått träffat deras barn. som är 30+ :) Och de hade gått så bra ihop , det känns så bra i mitt och Tobias hjärtan nu då det går så här bra efter en dag! Även fast det känns väldigt TOMT utan henne här hemma så vet vi att hon har det bra nu :) Vi ska hälsa på henne om cirka en månad så hon får hinna stadga sig med dem och känna sig "hemma" :)


Nu ska ja hänga tvätten :) Måste berätta en rolig grej .. Igår då jag slingade håret på mamma så låg Tobias & Joel och myste i soffan tillsammans och sedan efter en liten stund hör man : "Iddddddddddddddddaaaaaaaaaa, nu kommer du hit" Både jag och mamma vart som lite chockade och sen hör vi alla börjar as-garva !?!?! Tobias kommer och visar upp sig , då har Joel fått på sig blöjan lite snett och kissat utanför den, så Tobias kände att det började bli varmt och ... alldeles för varmt :D Så det såg ut som om Tobias hade kissat ner sig rejält, bra mycket framtill och sedan längs benen bak hade det runnit :D

Jag och resten skrattade så vi vek oss dubbelt !

Stackars lilla Joel vart ju helt förstörd och forstod ingen alls ! Tur att han fick mysa lite med Tobias igen :) haha!


Kram kram <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards