Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Ida Lundin - 25 mars 2008 21:15


Var ju osm sagt till BM idag för ett UL igen då bebisen la sig så konstigt förra gången och skuggade sig själv :)

Idag vart hon nästan tokig igen , h*n gjorde exakt likadant idag igen men tillslut fick jag dricka en massa vatten och då såg hon allt hon ville se, allt ser bra ut :) Mamma min var också med idag, hon började inte gråta och satt som förstelnad framför skärmen :) Hon känner Birgit- hon som utför UL eftersom mamma har fött 6 barn och har haft Birgit vid varje UL så de pratade en massa, vart jätteglad över att mamma låter resten av världen få en chans att "föröka sig" haha :) Mamma såg så stolt ut när hon frågade hur det kändes att få bli mormor osv. :)


Sedan for vi på stan och fixade lite presenter och fikade med Hasse och Marie- gott gott :)


Nu har våran Ronya flyttat ifrån oss, vi är så glad över de "nya" ägarna, känns superduper bra att vi valde dem, så nu hoppas vi att de kommer lika bra överrens då de kommer hem till dem :)


Har nyss fikat lite nu, tunnbröd med påskskinka och ett stort glas mjölk, RIKTIGT GOTT :) SÅ nu ska jag göra gubben sällskap i sängen, Natt i natt i!

Kram <3

Av Ida Lundin - 25 mars 2008 12:47

Alltså ni skulle ha sett blicken Ronya gav mig imorse då vi vaknade .. : )

Jag älskar Ronya!!


Idag ska vi iaf på UL , 15:30 oh få se bebisen en gång till - våran ärta :)


När jag klev upp i morse så var det 180km/h in på toa och .... jaa - kan säga att jag HATAR att kräkas ! Damn vad elak jag vart !

Försökte proppa i mig lite fika sen och ska ta medicin nu oh se ifall det hjälper, hoppas på det iaf!


Ska äta något alldeles speciellt i detta hus idag - det får ni höra sedan ;)


Bebisen sparkar för fullt nu och vill tydligen inte att jag ska sitta här längre. Fullt förstårligt - smart barn va? haha :)


Måste bara berätta en sak ... Igår kväll då jag höll på somna tänkte jag helt plötsligt på *** .. och innan det var bebisen hur lugn som helst men genom det jag tänkte på så fick jag två hårda sparkar direkt - jag skrattade så jag gatt berätta för Tobias :) Ja, ja vet hur det slutade iaf. haha! :)

Jag älskar dig Tobias, min goklimp <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards