Alla inlägg den 21 mars 2008

: )

Av Ida Lundin - 21 mars 2008 22:20


Har gudomligt tråkigt, fattar inte vad seg jag vart :S


Nu ska vi troligtvis hyra en Thriller genom Telia´s sida på TV:n ..

Får se om det blit Catacombs, var tydligen bra.. Så det återstår ifall den är det, brukar endast hyra komedier eller rysare- gillar dem bättre :)


Kram <3

Av Ida Lundin - 21 mars 2008 20:33


Vi var ju som sagt på middag :) Syster Madelen och Lorenz följde också med!

Jag och Tobias åt "black and white" drack trocadero och Tobbe öl :)

Vart en riktigt lyckad middag med mysigt sällskap :)


Sedan skyndade vi iväg på affären och köpte ett påskägg tillsammans till hasse, marie och jessica :) öppnades ganska DIREKT då det överlämnades :P haha, är man sugen så är man :)

Jävlades lite med skorpan också, hon låter mestadels som en gris gammeldamen :D haha!


SItter hemma i soffan och myser med gubben ALONE för en gång skull :) Njuter av det stora påskägget också, ska även göra mig en cappuccino och det är gott :)


Nee, nu orka jag inte skriva nå mera. Är ganska trött. huga!

Kram <3

Av Ida Lundin - 21 mars 2008 12:48


Idag är det Långfredag :)

Väntar på att Tobias ska kommer hem har är tydligen och fixar påskägg åt mig :D hihi!

Ska strax hoppa i duschen så man har det gjort innan vi ska ut och äta "påskmiddag" med mamma, nathalie, sebastian, joel, mormor och morfar , ska bli riktigt gott, men jag har inte kommit på vad jag är sugen på riktigt än, men det visar sig väl :) hihi.


Det ligger även 3 påskägg på köksbänken som Nathalie, Sebastian och Joel ska få :) Mamma ska självklart också få något- en vinflaska och en gullig handskriven lapp eftersom mamma alltid ställer upp och finns till för oss så tyckte jag att hon skulle få just detta - det uppskattas :) Hon klippte sig igår också, medans jag var barnvakt och hon vart läcker ;)


Mådde som en kratta då jag vaknade också , fick frukost på sängen av gubben och det finns inget bättre :)


Kram <3

Av Ida Lundin - 21 mars 2008 01:09


Filmerna "I want Candy" och "Surfschool" har snurrat på i våran DVD ikväll :)

Tobias slutade runt 21.00 och var hemma 21.15 så vi stack in till stan och hyrde dessa filmer då.

Så nu har jag, Tobias och Jessica svullat med pop-corn, chips och dricka :) Kan tala om att det var riktigt gott , det tyckte bebis med :)


Kunde inte hålla mig så Tobbe fick sitt gigantiska påskägg av mig & bebis, handlade på systembolaget för första gången igår så han fick två olika whisky , snus och en gullig liten handskriven lapp - lite kärleksförklaringar förtjänar han allt gogubben min :)


Idag var även mamma, nathalie, sebastian, joel, hasse, marie och jessica här och åt middag - beställde så klart PIZZA :) Det vart en riktigt hitt :)


Nu ska jag nog sussa, har varit vaken sen 08.00 och klockan är rätt mycket nu, natt i natt i allihopa :)


Kram <3


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards