Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Ida Lundin - 19 mars 2008 19:35


Är så grymt trött idag, nog för att det har varit mycket som hänt idag men jag skulle fan kunna somna vilken sekund som helst! :(


Åkte och hämtade syskonen på skolan runt 13.25 , innan det hade jag varit på affären och köpt ett varsitt stort påskägg till dem :)

Och nu tänkte jag skriva en hemlighet , men kom på att man vet ju inte ifall han läser det, så det får vara en överraskning än så länge :)


Idag har jag handlat så jag vet inte vad...

Köpte en sån där stor bal med toalettpapper eftersom det var extrapris, så nu kan vi bajsa ett helt år :) Bra va? :)

Näbbar och klor vart det sedan, där det handlades hundmat och kattmat, så nu är djuren nöjda och belåtna- även en leksak till katterna :P

Träffade även pappas förra tjej - Eleionor där, som vart jätteglad då hon såg mig och självklart vart det kramkalas och sedan började hon gråta då hon fick veta att vi ska bli föräldrar i augusti .. Så det var roligt :)

Hämtade ut Tobbes jäkla paket - så nu är gubben nöjd :) hihi.

Handlade mat - fan vad mycket folk det var !!!

Köpte blommor åt Marie och bubbeldricka som hon säger och godis - vårat barns farmor :)

Världens bästa farmor för att tillägga det - finns det någon som är så positiv och glad som du? -NEE DET FINNS DET INTE!! Kämparglöd som tusan och besegrar allt, en härlig kvinna :)


Törs jag skriva att jag tog med mig lillasyster, eller lilla och lilla hon blir ju 10 år i maj :)

Iaf så köpte vi barnkläder - ett par jeans, mössa, liten tröja och grymt fin body´s :)

Sen var vi på hela stan och köpte det ena och andra, Nathalite köpte några nya diadem och de var jättefina :) tänkte ta med henne och fika men då skulle det ha blivit 3:e dagen med fika på stan och jag måste tänka på magen lite.. :P Nog för att man väntar bebis men man kan inte stoppa i sig vad som helst så vi ringde hem till mamma och beställde middag : Grillad kycklig och potatissallad :D Kunde inte bli bättre , MUMS! haha.

For hem alldeles dötrötta av allt spring och nu sitter jag här, hemma i soffan med ett glas juice :) Ont i huvudet som vanligt- börja bli en vanesak nu. Så aja ..

Var även iväg och tog stygnen, får se hur det går och hoppas på att det inte blir något infektion.. Det ömmar nu och jag hoppas hoppas hoppas det läker fint :)


Beställde även en hel del nya kläder igår på Laredoute`s hemsida :)

- Mammabyxor

- 2 tröjor

- 2 linnen

- 2 body`s

- bebisjenas

- 2 hemligheter till gubben :)

Längtar ganska mycket tills det kommer !! :)


Nu ska jag ringa pappa en sväng :) Tobbe tyckte jag skulle ringa Jessica också, så jag kanske gör det med :P


Kram kram <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards