Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Ida Lundin - 23 mars 2008 23:30


Har varit som en väldigt händelserik dag idag.

Har pratat med mina "kompisar" idag med - finns det nå bättre? :O


Vi var iaf till Hasse , Marie och Jessica och åt middag . DAMN vad gott det var! Sedan drack vi kaffe och åt snoddas & bullar och spelades Jass/Jazz ?!

Asroligt kortspel :D

Sedan fick vi brumma iväg emot mamma då, prata lite och sedan kom mamma och tobias på att de skulle hyra en film genom TV:n åt barnen så vi fik prata lite i lugn och ro.. Gick ju piss iaf , så vi allihopa for ner till stan på videoteket och mamma & barnen hyrde 3 filmer :) och jag och Tobias hyrde en "THE OH IN OHIO" ska strax kolla på den & äta chips och dricka cola :)

En myskväll :)


Imorgon kommer även Anette, får se hur det går med Ronya - ganska spännade och känns fortfarande lika BRA :)


Väntar ett svar ifrån Jessica också, har ställt henne en ganska stor fråga och nu ska hon fundera och lämna ett "besked" :)

Det får ta den tid det behövs :)


Nu ska vi kolla på film, sova sen?! njae- blir nog vaken ett bra tag :P

Kram kram <3

Av Ida Lundin - 23 mars 2008 01:03


Är det detta som kallas "lugnet före stormen" ?

Nästan lite för bra för att vara sant..

När man kommer ut ifrån ICA .. Jo vem fan ser man? I*iot alltså! Hur fan törs du? Du har INGEN skam i kroppen! Människor som du borde det finnas lag på att inte få existera - gör oss alla en STOR tjänst : GÅ UPP I RÖK !!!

Så jag fick ju tala med mina bästa kompisar idag, var ett tag sen idag - för några veckor sedan var man nog deras bästa kund! Men jag tänker inte ge mig , NO WAY !!! Det ska vi bli två om DU och JAG !

Aja, hoppas det löser sig.

Jag tror att det kommer ske en stor förändring snart, som kommer göra oss alla lyckliga :)

----------------

Jag och gubben tog och kollade på en film iaf, "The Eye" en skräckis som var väldigt bra, faktiskt!

Brukar inte tycka filmer är så bra även fast vi jämt kollar på film :P

Har nyss fikat iaf, har fått mani på tunnbröd/påskskinka och senap! Damn, vad gott! Dregglar nästan :)

Står även en väldigt stor skål på bordet - FULL i godis , men jag är inte sugen?! Hallo, vad är det för fel på mig? haha! :)


På Måndag får vi besök av en familj, hoppas att de kommer överens med våran prinsessa. Annars så har vi bra många andra alternativ, men Härnösand is just perfect distance! :)


Nu ska ja kolla på tv, en rolig film där - Snuten i Hollywood i TV400 :D


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards