Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Ida Lundin - 13 mars 2008 20:18


Idag for jag , Tobias, Jessica och Veronica till Övik .

Veronica skulle till tandläkaren och vi shoppade loss :)

Skulle hitta några bra mammabyxor i jeans, men hittade inga..

Blev skapligt sur faktiskt!!

Hittade en ny SKÖN bh iaf och massa barnkläder som vanligt, blir som helt besatt då jag ser barnkläder , jag skulle kunna handla hur mycket som helst!

Tur att Tobias var med och sa STOPP :)

Efter att vi handlat klart och Veronica var klar hos tandläkaren så for vi på MAX och åt, det var ruskigt gott :D

Sedan bar det av hemöver ..


Vi åkte till mamma så jag kunde klippa Joel som jag lovat och sedan frissade jag till deras katt Puffen - åh vad vackra de blev båda två :)


Helt plötsligt då vi ska åka hem från mamma lägger man på charmen och blinkar lite med ögonfransarna så Tobias inte kan säga ifrån då jag känner att bebisen vill ha pizza :D Så vi for och beställde en pizza och medans vi väntade på den så åkte vi på affären och köpte massa godis, dricka och lite grönsaker och sånt till middagen imorgon då det kommer lite besök :)

Ska bjuda Tobias familj på middag :)


Så nu sitter jag här med helt svälld mage så både jag och bebisen är MÄTT :D

Så detta har varit en skön dag :)


Nu ska jag vara lite social med karln min, pussa på honom :)


Kram kram <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards