Direktlänk till inlägg 28 december 2008

Lördag

Av Ida Lundin - 28 december 2008 00:01


Gubbe for iväg ganska så tidigt för att hinna iväg och kolla igenom forden till besiktningen på Måndag, hoppas skiten går igenom annars ska gubben få DÄNG :)

Men enligt honom så "Jo, men klart som fan den går igenom"

Så jag hoppas för hans egen skull att han har rätt ;)


Iaf så kom gubben hem vid 12.00 , lagomt tills jag och Julia hade klivit upp.

Så gubben han tog Julia så jag fick ställa mig i duschen, tro fan jag stod där i 30 min - skönt som fan iaf!


Iaf så åt vi lite julmat till lunch, mums!


Sedan tog vi och åkte bort till mamma.

Där var min Julias moster Madelen, sambo Lorenz och vovve Weber :)

Vi fikade och hade allmänt mys!

Weber och mammas katt Mysan ahde sina despyter - såg ganska så roligt ut :)


Efter besöket där så åkte vi till Perra och lämnade av hans paket, han fick snappsglas med älgar på och en chokladask :)


Åkte sedan hem (läs att jag var tjurig).
Jag och Julia tog en prommis för att "svalka" oss ;) Eller svalka MIG!

Vi var ute i 1 timme, då vi kom hem hade gubben precis gjort klart middagen - han överraskade mig med enchiladas - så himla go min gubben så ni kan aldrig ana ! Så jag smälte direkt, han vet ALLTID hur han ska få mig på bra humör!

JAG ÄLSKAR DIG, TOBIAS <3


Efter vi hade plockat bort efter maten så fick gumman lite kvällsgröt, hon var supertrött .. Men vi gav henne gröten och på med pyjamas och sedan bar det iväg till Hanna, Emil och Wilmer - roligt att få träffa dem :)


VI kom vid 23.30 ungefär och då bunkrade gubben upp med smörpop-corn , godis, coca-cola och äppeljuice :)

En myskväll helt enkelt!

Tur att man kan äta va fan man vil utan att se ut som en boll, lite tur har man har i livet ;)


Nu ska vi kolla på en film, Kramkram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundin - 1 mars 2009 17:26

  Jag har införskaffat mig en ny blogg :) Så följ mig på :http://juliasmammaida.blogg.se     Kram! ...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 23:37

  Som jag skrev förut så fyller min goa sambo år, hoppas han är nöjd med dagen och alla sina fina paket! På Måndag ska vi åka in till stan så han för shoppa massa fina kläder för sina presentkort han fick på Loftet och Dressman! På tal om var han fic...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 13:35

  Grattis till min goa sambo som fyller 23 år idag ! :) Vi älskar dig <3 ...

Av Ida Lundin - 27 februari 2009 23:19

  Ja då var vi här igen då .. En ny kommentar:   men allvarligt är det bra rutin att käka 23 på kvällen? Och i bland drar ni på na pyjamas och åker iväg på kvällen....ni verkar bara så omogen,eller du Ida iallafall. av anna den 27 februari 2009 kl 0...

Av Ida Lundin - 26 februari 2009 23:40

    Måste bara skriva en sak ... Att den person som lämnade denna kommentar:   ...vilka bra rutiner ni verkar lära er dotter-NOT. av OKEJ.... den 26 februari 2009 kl 17:14   Vad är mening med denna? Är det så roligt att lämna anonyma kommerntarer och...

Ovido - Quiz & Flashcards