Alla inlägg den 10 december 2008

Av Ida Lundin - 10 december 2008 20:18


Oj vilken konstig natt jag och Julia hade, men vi överlevde dagen iaf :)


Hanna och Wilmer kom hit vid 11.00 så då stack vi ner till Ida och Noah , där det bjöds på god fika och kaffe! Mysigt :)


Vid 13.30 åkte vi hemöver, bestämde oss för att äta tillsammans - vi bjöd dem på pizza, gottigotti!

Kommer snart RULLA fram! Men det tar vi då :P haha!


Gjorde även en hallon&blåbärspaj med vaniljvisp + kaffe till efterrätt!

Satt bra i magen de :)


Sen var vi hundvakt till sötaste Tanja medans Hanna, Emil och Wilmer åkte på Hildas julshow :)


SÅ Emil kom nyss och hämtade Tanja, jag och gubben har hunnit med ett prisonbreak avsnitt - fan vad jag är inne i det programmet ! Asbra ju!

Iaf så sitter jag och dricker Coca Cola nu och bloggar :P

Väntar på att tvättmaskinen ska bli klar, så den kan hängas :P

Måste städa undan lite idag igen, hår överallt :D


Ne nu orkar jag inte blogga mera,

God natt på er allihopa!

Kram! 

Ovido - Quiz & Flashcards