Alla inlägg den 17 december 2008

Av Ida Lundin - 17 december 2008 23:02


Gubben och gumman gick upp vid 10.00 och åt frukost båda två, kom in och väckte mig vid 12.00 - skönt att sooova :D


Hann inte mer än kliva upp så skulle gubben iväg på jobbet :(


Iaf så har jag och JUlia haft besök av Hanna och Wilmer.

Vi fikade lite dricka och lussebullar , sedan vart det middag som idag bestod av: Köttbullar, spagetti, gräddsås och sallad.

Enkelt och gott! :)


Sedan stack jag iväg på affären en sväng, behövdes dricka, godis och mat till Julia :)
Så idag köpte jag potatis&majs , persika&päron och morötter - hon älskar verkligen mat och det är så roligt!


Nu ikväll fick vi även besök av Jessicas gudmor/faster..

Hon kom med en stor påse med vita majsbollar - GÖTT!!!!! :D

Så TACK !!! :D


Innan Jessica kom så städade jag huset, skönt med rent hus! :)


Kram!



Ovido - Quiz & Flashcards