Alla inlägg den 22 december 2008

Av Ida Lundin - 22 december 2008 22:03


Stack iväg ganska tidigt idag på affären för att skicka iväg min telefon som en tjej har köpt, skönt att ha den såld :)

Blir mera pengar att shoppa för i Sundsvall imorgon - ska bli så himla roligt!

Säkert mycket folk men ROLIGT, vi åker med Hanna, Emil, Wilmer och Hannas syster Helen :) SKOJ!!!


Iaf så då gubben kom hem så gjorde han "helg" är ledig bra många dagar nu och jag och Julia NJUTER!!!

Skönt att ha honom hemma med oss, myspys hela julen!


Då han kom hem så stack vi ner till stan, köpte nå mjukgörande salva till Julia och kattsand, så nu är missarna nöjda :)


Sedan kom Hanna, Emil och Wilmer på fika - bjöd på kaffe och citron-cheescake, mums!


Har för övrigt hunnit med att skotta, städa, vikt ihop all tvätt, plocka ur diskmaskinen medans gumman och gubben vilade på eftermiddagen!

Skönt att få lite gjort nu när det snaaaaaaaaaaart är JULAFTON :D


På eftermiddagen så kom lillebror med julklapparna åt Julia , mig och gubben - spännande :D

Är ju så satans nyfiken då det gäller paket - fan :P


TIll middag så slängde vi ihop en hemmagjord pizza, gubben är ruskigt bra på dem! Så det vart väldigt gott kan jag lova!


Har även flyttat in julgranen till vardagsrummet nu så jag hoppas inte katterna välter den som för någon dag sen för då åker de ut i snödrivan :D

Kan iaf inte lägga dig några julklappar för då öppnar katterna dem, så det får väntas till på Julafton innan alla kommer :)


Jag och gubben ska kolla på en film nu och sen sova, ska hämta upp Helen vid skolan/fritids 08.45 så det blit TIDIG morgon för oss, fy fan för tidiga mornar :P

Iaf så får ni ha en trevlig kväll!


Kram!



Ovido - Quiz & Flashcards